{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Hårtab hale ved pony {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg står i det problem at min pony den sidste tid har fået tyndere og tyndere hale.

Da han var ridehest fik han div tilskud fra Sct hippolyt og Mollerup Mølle hvad af det der gjorde det ved jeg ikke men han trives og hans hale voksede enormt meget, og han havde altid en tyk lang hale.

De sidste par år har han gået som fold hest, grundet astma og hosten, siden da får han kun en håndfuld pony foder fra es og en vitaminpille dagligt da han ellers nemt får lidt for meget på sidebenene
Men nu er hans hale bare blevet tyndere og tyndere til han knap nok har en hvilket jeg syntes virkelig er en skam.

Han klør ikke hale, men det er mere lidt længere nede end haleroden hårene falder af, tør jo knap nok børste den ud, har aldrig døjet med eksem eller lign, selvom han kun går bliver den stadig klippet til i længden når den er ved at være lang så han ikke kommer op og træde i den eller lign

Jeg vil jo tro han mangler noget, enten vitaminer eller olier eller lign, men jeg ved virkelig ikke hvad, nogle der kan hjælpe???

Kommentarer på:  Hårtab hale ved pony
  • #1   12. mar Skal lige være helt med, falder hårene af så der kommer skaldede pletter eller bliver der "bare" tyndet ud i halen?

Min egen har altid haft meget tynd pandelok, men efter at hun begynde at få foder/vitaminer som indeholder ølgær har hun fået en meget fin fyldig hårpragt generelt smiley

• #2   13. mar Hej den er bare tyndet ud
    Ingen skaldede pletter, sår eller lign

• #3   13. mar .

profilbillede
  • #4   13. mar Der ligner meget at den er "tygget" af

Men er den altså ikke han står langt væk fra kalvene vi også har istalden og holder god afstand til hestene når han er ude

Og det er kommet gradvist mere og mere den sidste så ikke bare lige pludselig

• #5   14. mar det kan være mange andre ting der ikke er foder relateret MEN hvis din hest mere eller mindre lever af vitaminpiller og hø kan den mangle omega 3 fedt som påvirker pæls/hår/led/hud m.m

• #6   21. mar Ja det gør den stort set
    Så det må vi prøve tak.

• Daniella M
    Daniella M Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 17
    #7   i går kl. 21:11 Jeg ønsker, at verden skal kende en fantastisk mand, der er kendt som Dr. Ehis, han har den perfekte løsning på forholdsproblemer og ægteskabsproblemer. Hovedårsagen til, at jeg gik til Dr. Ehis var for at få en løsning på, hvordan jeg kan få min mand tilbage, fordi jeg i den seneste tid har læst nogle vidnesbyrd på internettet, som nogle mennesker har skrevet om Dr. Ehis, og jeg var så glad, og jeg besluttede mig for at søge om hjælp fra ham på hans e-mail (thebrotherhoodtemple@gmail.com), som han gjorde et perfekt stykke arbejde ved at fortrylle min mand, hvilket fik ham til at vende tilbage til mig og bede om tilgivelse. Jeg vil ikke stoppe med at offentliggøre hans navn på nettet på grund af det gode arbejde, han gør. Jeg vil droppe hans kontakt for brugen af ??dem, der har brug for hans hjælp*. Hans e-mail er THEBROTHERHOODTEMPLE@GMAIL.COM

Kommentér på:
Hårtab hale ved pony

Annonce