{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Hårtab hale ved pony {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg står i det problem at min pony den sidste tid har fået tyndere og tyndere hale.

Da han var ridehest fik han div tilskud fra Sct hippolyt og Mollerup Mølle hvad af det der gjorde det ved jeg ikke men han trives og hans hale voksede enormt meget, og han havde altid en tyk lang hale.

De sidste par år har han gået som fold hest, grundet astma og hosten, siden da får han kun en håndfuld pony foder fra es og en vitaminpille dagligt da han ellers nemt får lidt for meget på sidebenene
Men nu er hans hale bare blevet tyndere og tyndere til han knap nok har en hvilket jeg syntes virkelig er en skam.

Han klør ikke hale, men det er mere lidt længere nede end haleroden hårene falder af, tør jo knap nok børste den ud, har aldrig døjet med eksem eller lign, selvom han kun går bliver den stadig klippet til i længden når den er ved at være lang så han ikke kommer op og træde i den eller lign

Jeg vil jo tro han mangler noget, enten vitaminer eller olier eller lign, men jeg ved virkelig ikke hvad, nogle der kan hjælpe???



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårtab hale ved pony
Kommentér på:
Hårtab hale ved pony

Annonce