Jeres dag med hesten/e {{forumTopicSubject}}
Hvad har I lavet med jeres hest/e og hvordan er det gået ?
Min dag med Banjomusen :
Jeg havde ikke lyst til at ride, da en killing lige var blevet slået ihjel, da han var meget syg og kunne ikke redes. Jeg hørte selvfølgelig skriget og det bank, og det gik bare lige i hjertet.. Især da jeg kom til at tænke på Taco, så kunne jeg bare slet ikke holde op med at tude s: Nå, men fik ham ind alligevel, og nussede om ham i lang tid, og han nød det bare .. Da vi kom ind i ridehuset sammen med Cassie og Anne-Lise startede jeg bare som jeg plejer, og have fat i ham fra starten.. Han er rimlig frisk.. Vi lavede nogle super schenkelvigninger, og han er ved at forstå, hvad det er jeg vil have ham til.. Geo (anne-lises mand) underviste mig lidt, og fortalte deres måde med Laban og Cassie.. Det prøved jeg og det gik bare så godt.. Jeg plejer at have fat i ham, fordi han gerne vil suse afsted.. Men da jeg havde halv lange tøjler slappede han bare rigtig af, også i galoppen.. Efter en halv time fik han et velfortjent fri. Det fik humøret op xD
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
Jeg var til stævne, skulle starte LC og LB, første gang jeg/vi springer så højt til stævne
OG SÅ FIK JEG ANDENPLADS I BEGGE KLASSER
Godt nok med 4 fejl i LC-omspringning, men der var kun 1 fejlfri d;
dec 2005
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 660
jun 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.936
Julie : Det lyder hygge (:
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.775
og det gik bare super godt.
blev nummer 3 i min LB2 - og vandt min LB3
point & procent kan i se inde hos O'Connor, hvis i lyster. =)
nov 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 1 Svar: 350
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.523
maj 2005
Følger: 227 Følgere: 223 Heste: 9 Svar: 1.723
Jeg er overgået mig selv rigtig meget idag Ö ..
Har redet seriøst dressur på Libero, Sigurd og Cenza, og så gjorde jeg Diva rigtig fin, og gik en langtur med hende.
Det gik rigtig rigtig godt med dem allesammen
Og synes det er lidt vildt at jeg kunne holde til at ride 3 heste i hårdt dressur, og så gå en langtur bagefter. For har haft brækket min ankel, og den er stadig ikke helet, så den gør sygt nas.
Da jeg var færdig med alle hestene, strøet jeg i de 4 bokse, som min far mugede ud i morges :p, og så lukkede jeg hestene om på en anden mark med rigtig højt græs, og så hoppede jeg med 6 af mine kaniner, og så lukkede jeg hestene ind kl. lidt over 6
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
Jeres dag med hesten/e