{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Jeres dag med hesten/e {{forumTopicSubject}}

Hvad har I lavet med jeres hest/e og hvordan er det gået ? smiley

Min dag med Banjomusen :

Jeg havde ikke lyst til at ride, da en killing lige var blevet slået ihjel, da han var meget syg og kunne ikke redes. Jeg hørte selvfølgelig skriget og det bank, og det gik bare lige i hjertet.. Især da jeg kom til at tænke på Taco, så kunne jeg bare slet ikke holde op med at tude s: Nå, men fik ham ind alligevel, og nussede om ham i lang tid, og han nød det bare .. Da vi kom ind i ridehuset sammen med Cassie og Anne-Lise startede jeg bare som jeg plejer, og have fat i ham fra starten.. Han er rimlig frisk.. Vi lavede nogle super schenkelvigninger, og han er ved at forstå, hvad det er jeg vil have ham til.. Geo (anne-lises mand) underviste mig lidt, og fortalte deres måde med Laban og Cassie.. Det prøved jeg og det gik bare så godt.. Jeg plejer at have fat i ham, fordi han gerne vil suse afsted.. Men da jeg havde halv lange tøjler slappede han bare rigtig af, også i galoppen.. Efter en halv time fik han et velfortjent fri. Det fik humøret op xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres dag med hesten/e
  • #1   17. nov 2007 RIGTIG GODT smiley

Jeg var til stævne, skulle starte LC og LB, første gang jeg/vi springer så højt til stævne smiley

OG SÅ FIK JEG ANDENPLADS I BEGGE KLASSER smiley
    Godt nok med 4 fejl i LC-omspringning, men der var kun 1 fejlfri d;

• #2   17. nov 2007 Castello har en rygskade, så nussede bare med ham i hallen, og striglede ham i lang tid! smiley

• #3   17. nov 2007 CTA : Super fedt og tillykke xD

Julie : Det lyder hygge (:

• #4   17. nov 2007 jeg har været til stævne idag! smiley
    og det gik bare super godt. smiley
    blev nummer 3 i min LB2 - og vandt min LB3 smiley
    point & procent kan i se inde hos O'Connor, hvis i lyster. =)

• #5   17. nov 2007 red ikk i dag da det var min part der har hende i dag men efter hun havde redet gik jeg ned og ordnede hende i lidt over 1 time og vaskede hende med shampo og sådan noget pga. vi ska til stæne i moren! smiley

• #6   17. nov 2007 Galoperede grusgraven igennem og lærte hende at neje med mig på ryggen bagefter ;b Nice dag !

• #7   17. nov 2007
    Jeg er overgået mig selv rigtig meget idag Ö ..
    Har redet seriøst dressur på Libero, Sigurd og Cenza, og så gjorde jeg Diva rigtig fin, og gik en langtur med hende.
    Det gik rigtig rigtig godt med dem allesammen smiley ..

Og synes det er lidt vildt at jeg kunne holde til at ride 3 heste i hårdt dressur, og så gå en langtur bagefter. For har haft brækket min ankel, og den er stadig ikke helet, så den gør sygt nas.
    Da jeg var færdig med alle hestene, strøet jeg i de 4 bokse, som min far mugede ud i morges :p, og så lukkede jeg hestene om på en anden mark med rigtig højt græs, og så hoppede jeg med 6 af mine kaniner, og så lukkede jeg hestene ind kl. lidt over 6 smiley

• #10   17. nov 2007 Været ude og se CTA springe LC. ; ) Og så har jeg kigget om Wiz stadig var halt, det var han, og så har jeg trænet Monet. : )

• #11   17. nov 2007 jeg har bare ordnet min hyp, da vi skal til stævne i morgen

Kommentér på:
Jeres dag med hesten/e

Annonce