159 visninger
|
Oprettet:
31. okt 2004 Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.017
Apropos karakterer... {{forumTopicSubject}}
Som vi diskuterede tidligere i dag i denne tråd:
(link fjernet)
Jeg var lige inde og revurdere de karakterer jeg havde givet da jeg først kom herind og var lidt forsigtig med at give folk andet end 5 og 7... Det sveg så til egen røv... Vics røg 3 karakterer ned ved personerne fordi jeg tillod mig at dømme lidt ned på uskarpe billeder og tvungen holdning...
Nogen der sagde hævn? *G*
Lidt grinern at folk ikke dømmer ud fra egen mening fremfor at dømme ud fra den karakter deres egne ponyer/heste har fået...
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.017
Er også helt vild med dine tinkere
okt 2004
Kunne ikke være mere enig
Jeg går skam heller ikke i koma over et 4-tal eller brokker mig over det
Men synes det er komisk og kan ikke andet end grine af at nogle folk kører sådan et hævnsystem med karaktererne
Det var bare et tydeligt eksempel på hvad vi snakkede om tidligere
dec 2004
Følger: 128 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 191 Svar: 1.828
nov 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 109 Svar: 361
Så skriver hun til mig at når jeg har gibet hendes pony 4 så skulle min da heller ikke have højere... Den skal da også have et 4 tal hvis hendes fik det.. Men hvor dumt er det? Jeg synes at man skal lade hver med at kigge på de karakter andre personer har givet en, men selv bedømme...
okt 2004
- hvad har det med fair bedømmelse at gøre?
Hvis det er sådan at man skal give 7 til alle fordi så får man 7 igen...
- mister karakteren så ikke sin værdi og bliver i stedet til middel? Altså en karakter der gives til alle nogenlunde normale heste, der ikke er noget udover det sædvanlige?
Det er jo altså også langt fra alle elever der får 13 til eksamen... Skal jeg så som kommende lærer sidde og sige... Ej, nu gav jeg hende 13, fordi hun var så sød, så skal ham her da også have det
Apropos karakterer...