{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

Apropos karakterer... {{forumTopicSubject}}

Som vi diskuterede tidligere i dag i denne tråd:

(link fjernet)

Jeg var lige inde og revurdere de karakterer jeg havde givet da jeg først kom herind og var lidt forsigtig med at give folk andet end 5 og 7... Det sveg så til egen røv... Vics røg 3 karakterer ned ved personerne fordi jeg tillod mig at dømme lidt ned på uskarpe billeder og tvungen holdning...

Nogen der sagde hævn? *G*

Lidt grinern at folk ikke dømmer ud fra egen mening fremfor at dømme ud fra den karakter deres egne ponyer/heste har fået...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apropos karakterer...
  • #1   12. dec 2004 Leonore:

Er også helt vild med dine tinkere smiley Det er ellers ikke en race jeg normalt ser det helt store i, men dine er virkeligt dejlige smiley Bevis på at der er nogle tinkere uden alle de dumme bygningsfejl man finder ved mange smiley

• #2   12. dec 2004 Nete:

Kunne ikke være mere enig smiley

Jeg går skam heller ikke i koma over et 4-tal eller brokker mig over det smiley

Men synes det er komisk og kan ikke andet end grine af at nogle folk kører sådan et hævnsystem med karaktererne smiley

Det var bare et tydeligt eksempel på hvad vi snakkede om tidligere smiley

• #3   12. dec 2004 Synes du har helt ret!!! Man skal dømme ud fra hvad man synes om hesten, billederne og informationen om den...

• #4   12. dec 2004 Det der med hævn er jeg faktisk lige kommer ud for... Jeg blev sat til at give en karakter til Miss Peggy. Jeg gav den 4 fordi jeg synes at den liggnede meget en "almindelig shetlænder" og den var jo egentlig lidt nuttet... så jeg gav den 4.. Men ejeren skal straks beklage sig og skriver at det ikke er fair at jeg giver hendes pony 4...

Så skriver hun til mig at når jeg har gibet hendes pony 4 så skulle min da heller ikke have højere... Den skal da også have et 4 tal hvis hendes fik det.. Men hvor dumt er det? Jeg synes at man skal lade hver med at kigge på de karakter andre personer har givet en, men selv bedømme...

• #5   12. dec 2004 Altså jeg vil da personligt i hvert fald hellere have at folk lægger en kommentar om hvad de mener jeg skal gøre for at få en bedre for at få en højere karakter, fremfor at de lægger en besked om at når jeg har dømt på den måde, så får jeg det lige tilbage i hovedet igen

- hvad har det med fair bedømmelse at gøre?

Hvis det er sådan at man skal give 7 til alle fordi så får man 7 igen...

- mister karakteren så ikke sin værdi og bliver i stedet til middel? Altså en karakter der gives til alle nogenlunde normale heste, der ikke er noget udover det sædvanlige?

Det er jo altså også langt fra alle elever der får 13 til eksamen... Skal jeg så som kommende lærer sidde og sige... Ej, nu gav jeg hende 13, fordi hun var så sød, så skal ham her da også have det smiley Den holder jo ikke...

Kommentér på:
Apropos karakterer...

Annonce