{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Faciliter på dit opstaldningsted {{forumTopicSubject}}

Hvad har du af muligheder?

Jeg har selv lange cykelstier, som jeg kan ride langs til fx skov og Arresø.

I skoven er der sommetider små naturspring, gode ridestier, og hvis man vil, kan man også komme en tur til stranden.

Derudover er der ridebane på stedet med masser af nye spring, dog ikke drænet, men det gør heller ikke så meget for på en nærliggende gård, er der nemlig en drænet bane, som jeg må benytte mig af.

Så er der omkring 20 min. skridtgang til rideskolen, hvor der er mulighed for undervisning og ridehus.

Så jeg kan ikke klage (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faciliter på dit opstaldningsted
  • #1   20. nov 2007 der hvir isabella står er der kæmpe bokse hvor hestene kan få hovederne ud osv..

en udendørs bane MED lys som ikke fryser til.. og der er nogle spring også...

800 meter til ridehal, hvor det koster 125 kr om måneden at have facelitets kort til...

den søde ejer af stalden isabella står i, køre om onsdagen, mig og en anden opstalder til undervisning i en anden by...

bedre sted tror jeg ikke der kan ønskes....

• #2   20. nov 2007 Tja, lyse bokse, 2 vandspiltove til opsadling og strigning og self. vask.. Opvarmet sadelrum og toilet i stalden..

Derudover er der et stort ridehus 20x60 og en udendørs bane på 20x40.. Der kommer snart udendørs dressur 20x60 og springbane, altså 2 baner..

Så er der mange mange mange mange km. ridesti i skoven med muligheder for spring og sådan..

Jeg klager heller ikke..;)

• #3   20. nov 2007 Jeg har en kæmpe skov at ride i smiley og en lille hyggelig by, og så har ejg naturstien en kilometer fra stedet, så der kan jeg skridte ned og så kan vi trave og galopere på den smiley

• #4   20. nov 2007 jeg har:
    2 store ridehuse på 20x60
    3 grus baner
    1dressurandlæk (hvor der er 3 baner man kan ride på)
    erupas største springbane
    og en masse gode steder hvor man kan ride en god tur i skoven:D

så kan bestemt heller ikk klage

• #5   20. nov 2007 ups. glemte at der er 6 vandspiltove i alt og et solarium!!
    og 6 store stalde!!

• #6   20. nov 2007 Jeg har det også bare så godt med staldens ejere. Jeg skal ikke tænke på ret meget selv.

Her i næste uge skal Palmira til dyrlæge, og de har allerede tilbudt at køre os (:

• #7   20. nov 2007 • Stald Zederkof •

Hold op, hvor lyder det lækkert (:

Af folde er der en jordfold, 2 kæmpe kæmpe græsfolde og 3 mindre, hvoraf hestene kan komme ned til en mose i en af dem (:

• #8   20. nov 2007 ^ Altså ude ved mig (;

• #9   20. nov 2007 Vi har 8 folde fordelt på 30 hektar jord..
    Så STORE folde og ikke ret mange heste på hver..

• #10   20. nov 2007 20x40 ridehus,
    Løbebånd
    Stald og ridehus i et.
    Gode mulig heder for ride ture, med lille skov lige ved siden af hallen
    vandspiltov
    folde
    Ejeret sort skab overfor min boks.. smiley
    Ja og en masse andet

• #11   20. nov 2007 hov af folde har vi:
    ca 10 jordfolde
    2 syge folde
    7 vinterfolde med lidt græs på
    tra folde til vallakerne (hvor de skifter rundt når den ene er får mudret )
    en hoppe fold som de plejer at stå på om sommeren
    en stor hingste fold
    og så er der også lige blevet bygget nogle nye folde men ved ikk rigtig hvor mange der er
    så er der os nogle andre folde som man os kan bruge om sommeren men ved ikk om det er ridecenterets

• #12   20. nov 2007 jo jeg står på vallensbæk ridecenter

• #13   20. nov 2007 Hej
    Der hvor jeg har min hyp stående har vi et stort ridehus 20x60 og et lille ridehus 18x38, en udendørs springbane og en udendørs dressurbane med lys.
    løbebånd til hest/pony.

Udendørs faciliteterne består af 2 sygefolde, 2 sommerfolde og 1 vinterfold. Om sommeren er der mulighed for at heste/ponyer kan komme på døgnfold.

heste/ponyer står i store bokse med åben gitter så de kan kigge ud hele døgnet. Der er sadelrum, foderrum og indendørs og udendørs vaskepladser.

Undervisning i dressur 2 gange om ugen og 1 gang om ugen er der springundervisning.

• #14   20. nov 2007 hehe tak! okay! smiley

• #15   20. nov 2007 Jeg har også mit helt eget skab i stalden, som blev sat op for min skyld.

Derudover er jeg sikker på en god behandling til Palmira, hvis jeg fx er på ferie eller ligger syg.

På gården fodre de hende, lukker hende ind og ud, muger ud, giver hende dækken på - hvis nødvendigt og sørger for at smeden kommer (i forbindelse med at de selv skal bruge ham) og er generelt bare søde til at hjælpe.

Så hvis jeg ikke har været der i et stykke tid, er det kun en møgbeskidt pony, som jeg kommer ud til (;

• #16   20. nov 2007
    -Ridehus (lidt under standardmål for B-bane)
    Rytterstue + toilet.
    -Udendørs ridebane (ca. 20m.*40m.)
    -KÆMPE folde, der ligger ned til Haderslev Dam.
    -Rigtig gode mulighder for at ride tur i Haderslevs smukkeste natur (omkring Damende, Pamhule-skov osv.)
    -Sadelrum

Så det er bare et super sted:-)

• #17   20. nov 2007 Om sommeren går Palmira også på døgnfold.

• #18   20. nov 2007 Vi har en lille, velholdt og næsten ny stald med fire bokse, to vandspiletorve, foderrum, opvarmet sadelrum, en 20*40 ridebane, en granskov at ride i, men alligevel ikke så mange steder at ride rundt i naturen. Og kan ride på en ridebane hos naboen, der er 1,5 gang så stor som vores egen. Og med trailer er der 10 min. til ridehus. Og så har vi nogle kæmpe folde, vi bliver nød til at lukke af, fordi at vi har for lidt heste til at spise græsset ned, de bliver for fede xD

• #19   20. nov 2007 Og der er vinduer til hestene + kameraovervågning i alle boksene og ned langs staldgangen.

• #20   20. nov 2007 Der er en vinterfold og en stor sommerfold. Løsdrift og bokse. Skov, sø og lille ridebane tæt på.

De står forresten hjemme xD

• #21   20. nov 2007 Meget store folde og masser af dem, en ringe ridebane, er ikke drænet og fryser om vinteren, men heldigvis er der en god drænet bane 5 min herfra, og et meget lille ridehus, det er meget lille, men det er der.
    der er en bred staldgang, store lyse bokse og et godt indeklima.
    hestene er glade og tilfredse
    de får desuden alt det hø de kan æde, inden for rimelighedens grænser. smiley

• #23   20. nov 2007 dejlige store bokse,.
    vinterfolde, og en masse dejlige somemrfolde smiley
    lækkert ridehus, med ny bariære (staves?)
    lækker ridebane,
    en masse spring, vandgrav, mur osv. også til fri benyttelse.
    ikke langt til skov, marker, strand og mose.
    et par rideskoler lige rundt om hjørnet.
    og en god stemning og venskab i stalden smiley
    jeg kunne ikke finde et bedere sted til mine dejlige bassere smiley

• #24   20. nov 2007 En ridebane, byen, et par folde i kuperet terræn, en sti fyldt med bakker, stubmarker, en anden sti af asfalt.

Hvis jeg fik undervisning på KOOR havde jeg også alt derude. Hehe.

Knus.

• #25   20. nov 2007 tja..oppe på gården hvor flyer er så er der ikke noget. stalden inde blir brugt til hingstene. alle hopperne går ude og kan gå ind i container bokse hvis de vil. har plads til at binde dem inde i staldgangen eller ude. vand må hentes inde fra køkkenet om vinteren i dunke(det tar laaang tid)

inde i oslo har vi stalde med alt, vaskeboks, vitafloorgulv(vi er den eneste stald som har det), vi har en lille bane på nogen 100 meter, en retstrekke på 1 km? tror jeg. i opoverbakke. så er der selvfølgelig løpsbanen og inderbanen og så eller vejene mellem staldene og gæstestaldene og 4 luftegårde til 25 hester

• #27   20. nov 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxG.OR.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Vi har:

1stald med 22 bokse,
    i Stalden er der to vandplads med koldt vand.
    Saddelrum med el keddel xD
    6 folde.
    KÆMPE springbane med masser af spring.
    20x40 dressur bane.
    Vi er ved a finde ud af at finde et Ridehus, og ellers er der 10km. til Aalestrup ridehal, og vi har heste trailer :b
    Der mulighed for både spring og dressur undervisning.
    Der er fjorden kun 2km væk vi bader i, Skov & en bette by. & marker og skov xD også er vi så søde (: v iplejer alle og tage til stævne sammen og hygger oss, også er der et årlig stævne i klubben der er medlem af DRF xD

• #28   20. nov 2007 Tja, jeg står opstaldet på Ågerupgård og jeg kan absolut ikke klage!

Vi har:
    2 ridehuse på 60x40.
    2 udendørsbaner på 60x40.
    1 kæmpe stald, med store bokse.
    1 mindre stald (lade) hvor der også er bokse.
    5 store folde - Hoppefold, vallakfold, rideskolefold, ponyfold, hingstefold.
    2 sygefolde.
    1 foderkontainer.
    Indendørs vaske/strigleplads.
    Udendørs vaske/strigleplads.
    Udmugningsanlæg.
    Osv. Ovs. Ovs.
    ***jeg kan ihvertfald ikke klage! smiley

• #29   20. nov 2007 ridebane på skæve mål (ej den er bare for stor)
    syge folde, og dejlig store folde hvor hestene kan gp i flokke. rigtig mange store græsenge, med græs hele sommer halvåret. muighed for fold fra 7:30-17 hver dag og længere hvis de er på sygefold. store bokse og tre ude bokse. knap så lækker rytterstue / omklædningsrum, men fin nok. selvfølgelig lys på ridebanen.

til gengæld står vores ponyer lige ved siden af dyrehaven, ved den bedste indgang, og er den rideskole (ud over fortunen) som ligger tættest på skoven. den andre ligger langt væk smiley der er også islænderopstaldning, med løsdrift og folde og ridebane.
    selvpasser stald det hele, og ret dyr opstaldning xD

• #30   20. nov 2007 Fold, Bokse og Græsbane ;D

Det er hvad der hører til mit hus ;D

Kommentér på:
Faciliter på dit opstaldningsted

Annonce