{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Falske heste = Heksejagt ... {{forumTopicSubject}}

Okai ...
Jeg syns virkelig folk er gået for vidt herinde ... Det der med at finde falske heste er jo gået hen og blevet en hel heksejagt, og ved nogle er jagten jo ubegrundet.
Jo, der har været en del falske heste, som også er blevet afsløret, men jeg syns virkelig at folk går over gevind nu. Der er næsten ingen heste der kan komme herind mere uden, at man næsten ser at folk spørger om den er falsk.
Jeg forstår godt at man er blevet meget mistænksom her på det sidste, fordi der er blevet oprettet så mange falske heste, men jeg syns så også at folk bliver mere og mere ubehøvlet når de ser at den er falsk.
Det er bare min mening, og der er måske nogle der mener noget andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falske heste = Heksejagt ...
  • #1   10. apr 2004 Dorthe .. Det var ikke for at kopiere dig at jeg skrev det ... Bare sådan at du ved det ...

• #2   10. apr 2004 Ja undskyld men syns ikke jeg spurgte "Klaus B" ubehøvlet efter at havde fået smidt en møgspand i hovedet af ham:-(
    Kine!

• #3   10. apr 2004 Kine, jeg hentydede heller ikke til dig, og jeg giver dig ret i at han smed en møgspand i hovedet på dig ... Jeg hentydende ikke til nogen ..

• #4   10. apr 2004 Min holdning til "falske" heste er lidt ambivalent.

På den ene side er det vel Ok med forældres, andre familiemedlemmers heste, hvis man vel at mærke har ejerens tilladelse. Det er vel egentlig også OK at man opretter en hest man har part i eller passer, stadigvæk med ejerens tilladelse.

Men diverse tilfældige "Barbie heste" fra diverse inden- og udenlandske hjemmesider , det er da nok lidt plat.

Men jeg vil endda gå så lang og sige at hvis det så var en eller anden lille hestepige der gerne ville være med herinde for den "positive" stemnings skyld så kunne jeg måske endda også godtage det. Problemet er bare at det er mere undtagelsen end regelen at de gør det for den positive stemnings skyld,
    Det viser sig jo gang på gang at man sætter en "falsk" hest ind , for så at starte en hetz mod andre fuldstændigt uskyldige heste og hesteejere.

Men en betingelse for at kunne sætte en hest ind på hestegalleriet kunne måske være at kræve at hesten skulle være registrret i LU (altså have hestepas).
    Så var de jo da ihvertfald lette at afsløre.

KH bent

• #5   10. apr 2004 Ok lisbeth! Troede lige he he!

Kommentér på:
Falske heste = Heksejagt ...

Annonce