{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Øv min stald lukker {{forumTopicSubject}}

Det er noget rigtig møg, men hende jeg står hos kan ikke længere holde til stald arbejdet, så derfor lukker stalden..
Min hest er desværre lidt speciel og stresser let, derfor kan hun ikke stå store eller urolige steder og hun skal på fold meget hver dag.. sådanne steder hænger bare ikke på træerne her omkring.. som mit arbejde er nu har jeg samtidigt stort behov for fuld pension, da jeg kan risikere der er dage jeg ikke kan komme og det skal hesten ikke lide under..
Har fundet et super sted, hvor hesten vil trives optimalt og som samtidig har alle fasiliteter.. men det er meget meget langt væk og jeg vil kun kunne komme 3-4 dage om ugen.. men hesten vil have det godt også de dage jeg ikke kommer..
Er bare meget i tvivl.. hvad ville i gøre hvis valget stod mellem dyrt sted hvor hesten stresser, eller sted hvor du konstant skulle have dårlig samvittighed fordi du ikke lige fik muget den dag.. eller super sted hvor hesten vil trives, med alle fasciliteter, men du kun kan komme hver 2 dag (dog kan hesten fint klare sig uden du kommer da alt bliver gjort) det sidste sted er løsdrift, så hun kommer heller ikke til at stå i en boks ekstra meget de dage jeg ikke kan komme..
Hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv min stald lukker
  • #1   24. nov 2007 Jeg ville godt nok vælge det sted hvor den ikke stresser og du kun kan komme hver anden dag...
    For sys det er synd hvis den stresser på store steder, det er jo oz en betegnelse for at hesten ikke kan lide at være steder med larm og res dagen lang...

• #2   24. nov 2007 hmm blev det ikke til noget med at overtage stalden??

Men jeg ville helt sikkert foraøge at finde en stald, hvor hesten ikke stresser.. kan du ikke prøve at tjekke andre stalde?? smiley

• #3   24. nov 2007 Stine: Nej fik pludseligt at vide at jeg ikke må videreudleje bokse, højest dele med en veninde.. og synes det bliver alt alt for dyrt med kun 2 heste i stalden (ca. 2500 kr for en stald med kun ridebane) + vi selv skal lave alt arbejdet, så det kan ikke løbe rundt..
    Desværre har jeg allerede tjekket alt i området sidst jeg søgte stald, hvor jeg til sidst var heldig at finde der hvor jeg står.. og der findes ingen fuldpas, med adgang med offentlig transport og nok foldtid som har ledige pladser.. og tæt nok på til jeg kan komme hver dag.. alle har over 1 time hver vej.. og da jeg arbejder meget kan det ikke lade sig gøre hver dag..

• #4   24. nov 2007 eeejj hvor er det da træls...:S Det er altså også bare så svært at finde ordenlige stalde... kender jeg til her i området også.. Der er ikke mange stalde her i området, hvor hestene kan få lov at gå ude så meget som overhovedet muligt.. og ja det ønsker jeg også for mine heste..

men ja så er der nok ikke så meget andet for at tage den stald du har fundet.. også evt søge noget andet i mellemtiden, selvom det er træls at skulle flytte sin heste hele tiden..

• #5   24. nov 2007 Slet ikke andre der gider svare på hvad de ville vælge ?

• #6   24. nov 2007 Jeg ville vælge det sted, hvor din hest ikke vil stresse sig selv og blive passet godt - også selvom du måske ikke kommer hver eneste dag.

Min pony væver, hvis hun står for meget i boks, men dem der har stalden tager simpelthen så meget hensyn til hende, at det kun er meget sjældent hun gør det.

Er så lykkelig for denne stald for jeg ved, at hvis jeg ikke lige når ud til hende en dag eller to, så ved jeg at hun har det godt, og at der bliver muget ud hver dag (:

• #7   24. nov 2007 og jeg har ikke dårlig samvittighed over hende, hvis jeg ikke når ud til hende. De passer simpelthen Palmira, som var det deres egen på den gård (:

• #8   24. nov 2007 Lyder som et super sted du står Maria.. min har nemlig også tendens til at væve hvis hun ikke trives.. plus at hun taber sig voldsomt..

Kommentér på:
Øv min stald lukker

Annonce