{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Dumme Mennesker!!! {{forumTopicSubject}}

Arrg... Hader bare mennesker der tror de ved alt! Jeg kan ikke sidde ned på min hest, og vil for den sags skyld heller ikke, da han kun er 4år, gør det kun i meget kort tid af gangen!!

Så siger folk fandme til mig: "den skal da bare lidt mere op med ryggen, så kan du sagtens!".
Og nej, ruggen kan sgu ikke komme mere op! Den er HELT oppe, han har bare et koloenormt rygsving, og jeg har ikke travlt!!! Får det bare afvide sååå tit, og hvad ved de egentlig talt om det, de rider jo ikke på ham til hverdag, så de aner jo ikke hvordan han er at ride på!!!!!!!

Ville bare lige ud med det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme Mennesker!!!
  • #1   1. dec 2007 haha, er enig med theis,
    de er da dumme.

• #2   1. dec 2007 Theis.:
    Det kan jeg jo ikk bare!!!!

Han kan heller ikke gå i trailer, så siger folk også bare: "han skal bare have et torv om røven så skal han nok gå op!" Og nej, det har vi prøvet og så går han i panik, og han skal ikke tvinges derop, det skal være en god oplevelse!

• #3   1. dec 2007 Ja folk har altid så skide travlt med andre.. De burde istedet koncentrere sig om deres egen ridning.

• #4   1. dec 2007 Sarah A:
    Er fuldsrændig enig, de kan da holde deres mening for sig selv, medmindre de bliver spurgt! Eller kun sige det hvis deter positivt!

• #5   1. dec 2007 Jeg kender det godt !

• #7   1. dec 2007 Sabina H:
    Irriterende!!! Altså de skal jo bare blande sig uden om!

Og hn er kun 4, rolig nu!

• #8   1. dec 2007 *Team DM* S:
    De fatter det jo ikke!

• #9   1. dec 2007 Folk har aaalt for travlt med andres ridning, tilværelse, pony osv. Når det så kommer til dem, så er man fa'me bare den ledeste kælling i verden hvis man siger noget.

Tro mig, har været hele fasen igennem, og den kører stadig ude på Suså Hestesportscenter (:
    Folk har pishamrende ondt i røven over, at de ikke kan det samme som dig - og de fleste andre der har oplevet det her. Så må de ud med noget, og oftest er det kritik af ens hest, ridning eller andet. Med mig var det hårde beskyldelser fra rideklubbens bestyrelse, der sagde, at jeg piskede mine heste, rev dem overdådigt i munden, brugte sindssyge big, laaange sporer osv. osv.
    1: jeg har en stang af gummi på normale bidringe til Mex (anbefalet af Michael Aabo) og til Mich har jeg et 3-delt D-ringsbid, hvilket er meget, meget blødt.
    2: rider aldrig med pisk da jeg ikke skal bruge den hjælp. Bruger nogengange når jeg er til springstævne på Mich. Altid på Mex, da hun skal have så meget støtte som muligt.
    Rider aldrig med pisk til træning.
    3: jeg er selv meget skeptisk overfor sporer, og rider KUN med 1-1.5 cm sporer.
    4!: BESTYRELSENS BØRN ligger og tæsker deres heste rundt i 2½ time på en hamrende hård udendørsspringbane, og enten står de stille, eller springer lange baner - hvor de så stopper konstant og dermed bliver slået i kæften, hamret i siden med 2.5-3/4 cm. sporer (På PONYER!!!!) og SOM OM det ikke var nok, så bliver de også lige pisket lidt med dressurpiske, der rager 50 cm bag om røven på hesten!

IIH, jeg kan blive så arrig!

• #10   1. dec 2007 neej, man' alle skal også bare
    rette på mig.
    Men altså, jeg sagde :
    sjovt nok- så det mig der rider min pony, og jeg ved hvordan dette dyr skal behandles og rides, og tror i ik jeg ved lidt mere om min pony, godt så.

• #11   1. dec 2007 Det er ikke til at holde ud, at andre skal gøre sig klog på ens hest.
    Hader også nor folk tror de ved en masse om de heste jeg rider dagligt, og passer dagligt, når dei kke selv ved en skif om dem. Bare bed dem holde snyden for sig selv.

• #12   1. dec 2007 det pisse irriterende, at de skal
    blande sig i ens ridning, især
    når man ved lidt mere om dem
    om vores dyr sjovt nok.
    ejhs, så fucking irriterende, sorry jeg bander
    men bliver virkelig sur.
    i skal bare passe jeres eget skal i smiley

• #13   1. dec 2007 LKEJ - enig. Der er også vildt meget discuss om min ridning på Mex. Lol, de tør ikke engang være banepersonale når jeg skal springe xD?

• #14   1. dec 2007 *når
    *de
    *ikke
    *skid

• #15   1. dec 2007 » Team MCM «
    det fandeme da plat d; at de ingen gang tør det.
    bare fordi vi har heste der kan har talenter, så har de ondt i røven.
    de skal bare blande sig uden om.
    vi har det helt samme problem med vores naboer faktisk. de skal rette på os, og alt muligt.
    og jeg har bare lyst til at slå dem man d:

• #16   1. dec 2007 Caro: 4!:

"4!: BESTYRELSENS BØRN ligger og tæsker deres heste rundt i 2½ time på en hamrende hård udendørsspringbane, og enten står de stille, eller springer lange baner - hvor de så stopper konstant og dermed bliver slået i kæften, hamret i siden med 2.5-3/4 cm. sporer (På PONYER!!!!) og SOM OM det ikke var nok, så bliver de også lige pisket lidt med dressurpiske, der rager 50 cm bag om røven på hesten!"

- ? xD

• #17   1. dec 2007 Hm, evt prøver de bare at hjælpe og give gode råd? :b

• #18   1. dec 2007 jamen, man kan høre når de retter, i forhold til at give gode råd d:
    kan jeg hvertfald smiley

• #19   1. dec 2007 ahh der er godt nok heller ikk noget værre end når folt "TROR" de kan ride ens hest bedre end en selv... AHHH får dårlige nærver, du burde males sorte og smides i havet...!!! fandme nok

-Nadja og Aladin som er så meget ening med mig, Øhh tror jeg da xD

• #20   1. dec 2007 Nadja E : Det har du HELT ret i!
    en fra rideskolen ( suså hestesportscenter, som Team MCM så fint omtaler længere oppe xD ) mener at jeg slet ikke rider Canupa optimalt, og at hun sagtens ville kunne få den til bidet, få det til at lave schenkelvigninger, og sådan noget.
    Det mente min ridelærer også, så prøvede hun hende så, og fuck hun var overrasket, hun fattede ikke jeg kunne få den til at gå, som den går smiley
    d;

• #21   2. dec 2007 Altså jeg klarer stadig ikke sidde ned på min hest, den er 10 år xD Den er bare herre svær at sidde på xD Min træner er helt enig, så det lader vi bare vær' med at gørexD
    Jeg har haft den i snart to år.. så bare rolig, der er ik noget der haster xD
    Det hænder nu en gang i mellem jeg sidder end en runde eller to, men fuck hvor det er svært xD

• #22   2. dec 2007 de mennesker er bare så,
    ejhs ' nedern ?! d:

• #23   2. dec 2007 Sig til dem, at de skal blande sig uden om.. Det er okay man hjælper med at rette hinanden, syntes jeg er fint.. men man må ikke blande sig i andres ridning..

Kommentér på:
Dumme Mennesker!!!

Annonce