{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Hestelort og Millioner - rosekampagnen for Andreas Helgstrand {{forumTopicSubject}}

Andre end mig som er slemt skuffede over Hestelort og Millioner? Troede der skulle nogle sandheder på bordet, eller i det mindste noget snak om hestevelfærd, men nej! Det var en stor rosekampagne af Andreas Helgstrand, og handlede dårligt nok om heste, men mere om hvor mange penge idioten tjener...

Der var godt nok ikke ret meget snak om heste i den såkaldte "dokumentar". DR1 burde skamme sig over at sende den slags bras!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestelort og Millioner - rosekampagnen for Andreas Helgstrand
  • #1   16. maj Jeg har ikke set programmet - men mig bekendt er det første afsnit ud af fire.
    Måske skulle du vente med at udtale dig, til du har set alle afsnittene?
    (de kan i øvrigt ses på drtv.dk, måske allerede nu)


  • #2   16. maj Gider ærlig talt ikke bruge min tid på at se de andre afsnit. Første afsnit var slemt nok...

  • #4   16. maj Det er helt klart ikke en særlig kritisk dokumentar, men en der viser vores elite ryttere fra deres gode side. Jeg har ikke meget tilovers for helgstrand men syntes faktisk i de senere afsnit at man kommer lidt mere ‘under huden’ på de medvirkende hvor flere ting kommer på bordet ift AH og bringer han i et negativt lys. Han er dog rigtig god til at hoppe i offer rollen. Man skal huske, at var journalisten bag total kritisk og angriberne, eller havde for øje at hænge nogen ud, car der nok ikke nogen som ville medvirke.

    Syntes faktisk dokumentaren var ret spændende og så det hele på en gang igår aftes.


  • #5   16. maj Han er virkelig god til at hoppe ind i offerrollen ja, også selvom det er ham som har nosset i den. Men bare lidt kritisk journalistik havde altså klædt den. I stedet for, at det blev en rosekampagne af nogle i forvejen kendte ryttere. Det bliver simpelthen for rosenrødt og urealistisk til mig.

  • #6   17. maj Jeg synes det var en lidt kedelig dokumentar. Altså det er alle dokumentarer om sportsfolk. De dyrker en sport, og mere interessant er der som regel ikke at sige om dem.

    Havde det været en dokumentar om en eller anden håndboldspiller og vedkommendes sponsorarbejde, man kiggede på, ville man også kede sig til døde.

    Hvis du vil se sporten, skal du ikke se en dokumentar om enkelte sportsudøvere, det giver selvsagt sig selv. Hvis du vil læse sladder, lader det til du skal læse Reddit. Det nævnte de også i dokumentaren. Hvis det bare er for at sidde og se optagelser af dyremishandling, har Youtube sikkert et udmærket udvalg.


  • #7   20. maj Hvis man ligger mærke til ALT hvad AH siger indeholder penge og priser og økonomi drama

    Det de andre siger er velfærd sport træning og konflikt

    AH graver sin egen grav ved at man analysere hvad han siger og hvordan han siger det

    Men han siger også nogle rigtige ting at man skal ikke gå efter sine ansatte og man skal ikke komme med dødstrusler


  • #8   21. maj Ja alt hvad AH siger handler om penge penge penge smiley

Kommentér på:
Hestelort og Millioner - rosekampagnen for Andreas Helgstrand

Annonce