158 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "så har jeg"
Så har jeg...
...endelig fået billeder, hvor jeg longere Felix Det er nr. 14 og 15 Nyd ham, så længe I kan. Nu varer det ikke længe, før han skal flyttes, og så bliver han selvfølgelig slettet herinde fra. ...
...endelig fået billeder, hvor jeg longere Felix Det er nr. 14 og 15 Nyd ham, så længe I kan. Nu varer det ikke længe, før han skal flyttes, og så bliver han selvfølgelig slettet herinde fra. ...
Skrevet af: * Julie - Alexia & Mickey * - 12. jun 2005
Så har jeg
Stemt i alle udfordringer.phu ha. jeg tog de fleste ved middags tid og nu har jeg lige taget demderer kommeti løbet af dagen såder er stemt hos alle. Godnat Fra Mette
Stemt i alle udfordringer.phu ha. jeg tog de fleste ved middags tid og nu har jeg lige taget demderer kommeti løbet af dagen såder er stemt hos alle. Godnat Fra Mette
Skrevet af: Mette C - 4. mar 2005
Så har jeg
søreme udfordringer igen. Det er ikke først til mølle, men det hjælper hvis i giver både Sputnik og Tinto en stemme, og skriver i deres gæstebøger.
søreme udfordringer igen. Det er ikke først til mølle, men det hjælper hvis i giver både Sputnik og Tinto en stemme, og skriver i deres gæstebøger.
Skrevet af: Dithe *1982* P - 23. feb 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
okt 2004
Følger: 107 Følgere: 102 Heste: 5 Emner: 38 Svar: 162
jul 2004
Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 1.140
så har jeg en udf