{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

Har endelig fundet Apollo's talent {{forumTopicSubject}}

Som led i Apollo's behandling imod hans gaffelbånds skade, skal han svømme 1 gang i ugen, for at holde sin muskulatur ved lige, da det kan være skadeligt for helingen, hvis han mister musklerne i skulderen, bagparten og ned gennem benet, nogle af dem der bliver styrket ved svømning.

Vi har jo næsten altid vidst han var glad for vand, hvis det bare ikke er små vandpytter, som han vil gøre ALT for at komme udenom, men hvis vi rider imod en sø, tager han styringen og hopper vildt og voldsomt ud i den smiley

Camilla(hende der har hammerthor) var blevet ved med at sige til min mor, at hun skulle se ham svømme, da han virkelig var god til det, men hver ken min mor eller mig fik set det mens han stod derude i behandling.
Nu er min mor begyndt at køre til svømning med ham hver lørdag, og han er virkelig god til at svømme!
Han svømmer vildt hurtigt, og han ligger højt i vandet, han har sin skulder fri af vandet.
Der er kommet lidt billeder af det på hans profil, man kan ikke helt se hvor højt han faktis er, da der er en lille ''bølje'' foran hham, pga han svømmer så hurtigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har endelig fundet Apollo's talent
Kommentér på:
Har endelig fundet Apollo's talent

Annonce