{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

'Hemmeligheden' bag Lucas' navn! xD {{forumTopicSubject}}

Jeg talte lige med min mor om hvorfor Lucas hed hvad han hedder..
Jeg kan nemlig kun huske at vi overvejede at kalde ham Jon Dahl, (Jon Dahl Tomasson, landsholdspiller.) , fordi der var nogen VM Kvalifikations-noget i fodbold på daværende tidspunkt ^^'

, Men ! vi valgte noget andet, og det var på grund af den nye Star Wars film ! Deraf navnet Lucas .. - George Lucas ; skaberen af Star Wars xD ..

Synes det er lidt sjovt, at min lille hest er opkaldt efter skaberen af Star Wars.. George Lucas.. haha xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Hemmeligheden' bag Lucas' navn! xD
  • #3   9. dec 2007 Angel hedder Angel , fordi hun er en devil xD

• #4   9. dec 2007 Sputnik hedder Sputnik fordi han er hedder sputnik (:

• #5   9. dec 2007 Pride fuldenavn er Jettes Pride og avleren hedder Jette og Pride er hendes første hoppes barnebarn

• #6   9. dec 2007 Zomo hedder Zomo, fordi man var sikker på at han blev homo, så for ikke at gøre ham flov til stævner, blev det Zomo i stedet for Homo, selvom Zomo i dag bliver kaldt Homo, eller HomoZomo... xD
    Okay, nej jeg ved iikke hvorfor han hedder Zomo xD

• #7   9. dec 2007 lucas fik sit navn vedlodtrekning derhjemmemin far ville ha at han skulle hede paul og saadan kalder han ham ogsaa nogen gange..

• #9   9. dec 2007 Tjalfe hedder Tjalfe fordi første gang jeg så ham, der slog det navn mig i hovedet, og selvom jeg prøvede at finde på andre navne, så blev det bare ved med at slå, og synes egentlig det var meget sødt, så det blev Tjalfe.. smiley

Donna var lidt sværere at finde navn til.. Først kunne jeg ikke bestemme mig til om det skulle være Jessica, Jessie eller Tessa.. Men så en dag hvor jeg sad og nussede med hende ude på folden, kom jeg lige til at se hende ind i øjet (kunne kun se det ene, derfra hvor jeg sad), og så slog det mig bare; Donna! Syntes, til at starte med, ikke at det var det hun skulle hedde, men kunne bare ikke få det ud af hovedet, og hver gang jeg ville kalde hende noget, om det så bare var BetFøl (et kælenavn jeg bruger til alle shetlænderføl xD) så kom jeg til at sige Donna, og syntes efterhånden at det passede ret godt til hende, så det kom hun til at hedde.. ;D

Quaiso's navn blev helt tilfældigt bestemt på forhånd.. Eller faktisk næsten samtidig med at han blev født, selvom jeg ikke vidste at han var ved at blive født.. Min veninde sov ovre ved mig, og vi kunne bare ikke falde i søvn om aftenen, og så omkring ved 3-tiden begyndte vi at finde på hestenavne fra a-å, da jeg jo vidste at Tessa kunne få føl hvornår det skulle være.. Da vi kom til Q kom jeg i tanke om Quaiso, og så tænkte jeg bare: "Ja! Hvis det bliver en hingst, så skal han hedde Quaiso!" og det sagde jeg til min veninde.. Men endelig faldt vi så i søvn.. Næste morgen ved halv 9 tiden ringede min mobil: "Tillykke med føllet!" Jeg greb digitalkameraet, og skyndte mig alt hvad jeg kunne at komme derud.. Min veninde nåede lige at komme med.. smiley
    Og der stod det skønneste lille hingsteføl jeg nogensinde havde set! Og Quaiso passede! Senere blev der så tilføjet Blanco, så han hedder sådan set Quaiso Blanco.. smiley
    Det blev da vist til en hel lille historie.. xD

• #10   9. dec 2007 Glemte at skrive at jeg fik at vide at Quaiso blev født ved halv fire tiden, og det var lige deromkring vi var kommet til q i alfabetet... xD

• #11   9. dec 2007 Pippi blev enten kaldt Pippi pga de ikke kunne finde på et pænere navn eller fordi hun er kaldt efter Pippi Langstrømpe smiley

• #12   9. dec 2007 canto kom til at hedde canto fordi... jeg ved det faktis ikke.. men min far vil ha at han skulle hedde Cæsar men det nægtede min kusine XD hun døbte ham så canto.. hvorfor ved jeg nu ikke...

• #13   9. dec 2007 Maddie fik navnet 'Madeleine', fordi der er en prinsesse, der hedder det. Og Maddie er MANGE prinsesse nykker xD

• #15   9. dec 2007 Lotti hedder Lotti, for det er der ingen andre heste der hedder? Eller? ej, jeg ved ´det ikke, men hun hed ihvertfald Liselotte inden vi omdøbte hende, haha!

Kommentér på:
'Hemmeligheden' bag Lucas' navn! xD

Annonce