716 visninger
|
Oprettet:
'Hemmeligheden' bag Lucas' navn! xD {{forumTopicSubject}}
Jeg talte lige med min mor om hvorfor Lucas hed hvad han hedder..
Jeg kan nemlig kun huske at vi overvejede at kalde ham Jon Dahl, (Jon Dahl Tomasson, landsholdspiller.) , fordi der var nogen VM Kvalifikations-noget i fodbold på daværende tidspunkt ^^'
, Men ! vi valgte noget andet, og det var på grund af den nye Star Wars film ! Deraf navnet Lucas .. - George Lucas ; skaberen af Star Wars xD ..
Synes det er lidt sjovt, at min lille hest er opkaldt efter skaberen af Star Wars.. George Lucas.. haha xD
nov 2006
Følger: 206 Følgere: 240 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.342
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Blogger
Følger: 221 Følgere: 267 Heste: 8 Emner: 1 Svar: 3.031
Okay, nej jeg ved iikke hvorfor han hedder Zomo xD
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.952
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.627
Donna var lidt sværere at finde navn til.. Først kunne jeg ikke bestemme mig til om det skulle være Jessica, Jessie eller Tessa.. Men så en dag hvor jeg sad og nussede med hende ude på folden, kom jeg lige til at se hende ind i øjet (kunne kun se det ene, derfra hvor jeg sad), og så slog det mig bare; Donna! Syntes, til at starte med, ikke at det var det hun skulle hedde, men kunne bare ikke få det ud af hovedet, og hver gang jeg ville kalde hende noget, om det så bare var BetFøl (et kælenavn jeg bruger til alle shetlænderføl xD) så kom jeg til at sige Donna, og syntes efterhånden at det passede ret godt til hende, så det kom hun til at hedde.. ;D
Quaiso's navn blev helt tilfældigt bestemt på forhånd.. Eller faktisk næsten samtidig med at han blev født, selvom jeg ikke vidste at han var ved at blive født.. Min veninde sov ovre ved mig, og vi kunne bare ikke falde i søvn om aftenen, og så omkring ved 3-tiden begyndte vi at finde på hestenavne fra a-å, da jeg jo vidste at Tessa kunne få føl hvornår det skulle være.. Da vi kom til Q kom jeg i tanke om Quaiso, og så tænkte jeg bare: "Ja! Hvis det bliver en hingst, så skal han hedde Quaiso!" og det sagde jeg til min veninde.. Men endelig faldt vi så i søvn.. Næste morgen ved halv 9 tiden ringede min mobil: "Tillykke med føllet!" Jeg greb digitalkameraet, og skyndte mig alt hvad jeg kunne at komme derud.. Min veninde nåede lige at komme med..
Og der stod det skønneste lille hingsteføl jeg nogensinde havde set! Og Quaiso passede! Senere blev der så tilføjet Blanco, så han hedder sådan set Quaiso Blanco..
Det blev da vist til en hel lille historie.. xD
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.627
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.576
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 55 Svar: 753
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.240
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
'Hemmeligheden' bag Lucas' navn! xD