Så er det endelig tid til genoptræning {{forumTopicSubject}}
Vi har i lang tid ikke anet, hvad der var galt med Palmira. Hun startede med at halte, og hun fik så en uges pause. Så begyndte jeg stille og roligt igen, men hun begyndte at halte igen. Vi fik så smeden ud, og han konstaterede at hun havde ømme forhove. Hun fik så såler i, og måtte så kun ride tur på hende, da hovene ikke kunne tåle trykket på en bane. Fint nok, men da jeg begynder på bane igen efter en måned, så er den gal igen.
Vi får så en tid hos dyrlægen, og det viser sig, at hun har ledbetændelse + hun har slået en lille flig af en knogle :s
Heldigvis sker der ikke noget ved at den flig er gået løs. Hvis hun var yngre ville man operere, men når den ikke genere hende, ville dyrlægen ikke gøre noget.
Hun har nu stået stille i 3 uger og er så lige begyndt på genoptræning fra idag af. Hun får tilskud i sit foder, der vil gå ind og styrke hende led, og det skal hun have resten af livet :s
Tak, fordi I gad læse det. Jeg er simpelthen bare så glad for, at kunne ride hende igen og samtidig vide, at hun ikke har ondt længere ..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
og fortsat god bedring med hende
feb 2007
feb 2007
Hun fik såler i forhovene med silikone også inden vi overhovedet havde talt med dyrlægen. Det sagde dyrlægen var rigtig fint, og det skal hun fortsætte med et stykke tid endnu (:
Så er det endelig tid til genoptræning