{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Erfaring med netdækken (back on track)? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ville lige høre herinde om der er nogle der har erfaring med specifikt netdækken, jeg har nemlig en ide om at det er "koldt" for hesten have på hvis fx den har svedt lidt, eller er klippet og skal køre i trailer evt til stævne (generelt i vinterhalvåret), men det kan godt være det bare er mig der ikke ved specielt meget om det?

For kan ogs se der er mange der foretrækker net dækkenet fra back on track istedet for fleece?, så ville egentligt bare høre om nogle kunne fortælle mig hvorfor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med netdækken (back on track)?
  • #1   16. apr Her har vores bot net dækken på under deres normale og det virker super godt, inde de fik det var de tit kolde men efter de begyndte at bruge bot har de mindre tøj på ind hvad de før i tiden havde på + de er mere bløde og smidige i deres krop smiley

• #2   16. apr Jeg har en med fleece, og syntes ogs back on track terapien virker super godt, og det er ogs derfor jeg gerne vil have et til min nye hest, jeg blev bare i tvivl om man skulle vælge net eller fleece, hvad forskellen er brugsmæssigt, for kan egentligt bedre lide net dækkenet udseende mæssig, og der kommer helt sikkert ik nær så meget hår i som fleece. smiley

Men i min verden der er er fleece varmere give på fx hvis de skal stå med det og tørre efter være svedig, (der ved jeg slet ikke om net kan bruges til formålet) eller om net bliver for "koldt" hvis man ligger dækkenet alene på fx under transport i efterår/vinter, men som sagt kan jeg være helt forkert på den smiley - og derfor lavede jeg det her opslag for høre andres erfaringer med det

Kommentér på:
Erfaring med netdækken (back on track)?

Annonce