8. maj 2004 Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 270 Svar: 1.043
keder du dig så kig her og får et grin {{forumTopicSubject}}
ja hvis du keder dig og godt vil have et grin så læs disse sjove vitser...
--------------------------------------------------------------------
Claus sidder og snakker med sin ven omkring hans problem med højder. Han fortæller:
Jeg har gennem hele livet haft et problem med højdeskræk, så jeg blev til sidst enig med mig selv om at gøre noget ved problemet. Så jeg opsøgte en psykolog og forklarede ham problemet. Han fortalte mig at det eneste måde at overvinde frygtet på er at udfordre den. Så jeg bestilte en tur til et bungiejump tårn. Da det endelig blev min tur, stillede jeg mig ud på vippen og ville gøre klar til at springe. Men i det samme overtog højdeskrækken mig og jeg begyndte at tøve. Efter en del tid var flere og flere mennesker kommet til køen og der begyndte at blive en del sure miner. Til sidst stillede der sig en stor neger over bag mig og sagde "Hvis du ikke hopper nu, boller jeg dig i røven".
Vennen: nå... sprang du så?
Claus: Ja... men ikke værre end det kunne syes.
den her er ikke for sarte mennesker
Det var lille Mia der var i bad med sin mor. Hun pegede på morens bryster og spurgte
- Hvornår får jeg sådan nogle?
- Det gør du om fem-ti år.
Næste dag var lille Mia igen i bad men med faderen. Hun pegede på hans tissemand og spurgte
- Hvornår får jeg sådan en?
- Det gør du om fem ti minutter når mor er gået.
Hvorfor spiser børn i Afrika aldrig Kims Chips..SVAR: Fordi de aldrig er sulten for sjov..
To rockere taler sammen.
- Har du stadig din Kærreste?
- Nej Hun døde af en forkøelse.
- En forkøelse? Det dør man da ikke af.
- Jo hvis man smitter mig, så gør man.
Manden var hos lægen. Han fik stikpiler og lægen hjalp ham med at sætte den første op. Om aftenen skulle konen hjælpe manden med en ny pille. Hun lægger den ene hånd på mandens skulder og fører pillen ind med den anden hånds pegefinger. I det hun er færdig, sætter manden i et skrig.
- Var det så slemt
- Nej, men jeg kom i tanke om da lægen hjalp mig tidligere i dag, havde han BEGGE hånder på skuldrene!!!!
okt 2004
Følger: 126 Følgere: 120 Heste: 8 Emner: 27 Svar: 107
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 368
feb 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 29
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 30 Emner: 229 Svar: 828
keder du dig så kig her og får et grin