{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Arrgh ! {{forumTopicSubject}}

Vil ikke ramme nogle med det her overhovedet, men det irriterer mig sådan at jeg modtager så mange rettelser over at misty blev tilredet med indspændning.
Jeg har prøvet at skrive forklaring hvorfor ved billederne, det ignorerer folk totalt og skriver til mig som om jeg ikke kan finde ud af at ride..

Ved da godt det er forkert at tilride en hest med indspændning, har før tilredet en hest, men når misty ikke kunne tilrides uden vil jeg hellere gøre som min ridelærer siger end at have hesten slagtet..
Dorf.. ! Og hvis det kan hjælpe den stakkels hest så meget for at den går med den et lille stykke tid, så kan jeg virkelig ikke se det forfærdelige i at hun rendte lidt rundt med den, så lang tid var det virkeligt heller ikke, og vi er sluppet af med den for længst, og hun søger super pænt til biddet osv. nu og hel naturligt..

Sorry men skulle bare ud med det.. Hehe er bare så træt af folks kommentarer om det, når man har påpeget at man ved godt fejlen i det, og oven i købet skriver en begrundelse til hvorfor..

Håber nogle kan se det irriterende i det fra min side smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrgh !
  • #2   30. dec 2007 syntes det er forkert at folk hele tiden skal blande sig i ens ridning, de kan forfanden ikke vide hvordan hesten skal rides og hvem kender den bedst? ejeren .
    forhelvede - undskyld jeg bander, men hvorfor komme med så meget kritik når, i ik aner hvordan hesten er eller hvordan den skal rides?
    prøv at tænk lidt over det.
    det min mening.

• #3   30. dec 2007 Mange skriver også til min billeder hvad jeg skal gøre!!!

Folk kan ikke se på et billede og man skal ride mere frem! De ved jo ikke hvad man laver. Har da nogle billeder hvor jeg samler rigtigt meget, hvor folk siger ride mere frem!
    Folk skal ikke sige hvad man skal før de har set en ride!

Men jeg bare:D

• #4   30. dec 2007 Hehe tror jeg vil prøve det.. For er træt af at give den samme forklaring..

De skulle have været der, prøve og få de flyvture og vide at når man satte sig op på den hest igen ville man højest sandsyneligt ryge noget så hårdt af og muligvis blive banket kvæstet .. :S Heh ?..

• #5   30. dec 2007 ups! mener jeg bare hehe:Dxp

• #6   30. dec 2007 det er ikke skrevet til nogen (:

• #7   30. dec 2007 det er sgu da for træls... hvorfor kan folk ikk bare blande sig udenom.

• #9   30. dec 2007 Lkej. og <:Klit:> Flallibaben<3 du er den bedste (
    - nemlig, self. folk må godt give en lille kommentar, men de er nød til stadig at tage forbehold for det man skriver, og at hverken dem selv eller en er ligefrem verdensmester

• #11   30. dec 2007 præcis.
    det jo ik deres problem.
    ejhs, tag jer sammen dem der gør det altså smiley

• #12   30. dec 2007 hvad er indspænding ?

• #13   30. dec 2007 #søger seriøs part til Tempo # - Nemlig, især hvis man skriver en begrundelse, for guds skyld, de har ikke en hest der har været midshandlet, så de kan nok ikke sætte sg ind i det

> Line Guldbæk < - Ja nemlig, de har sikkert selv prøvet at ride med det, og whatever, hvis du rider med det så er du ikke den værste, mange andre har også gjort det

Jeg kan self. godt tåle at få kritik, men der er forskel på det og at spille meget mere bedrevidende på en andens hest hvor man ikke kan sætte sig ind i situationen

• #14   30. dec 2007 ja de må gerne feks sige, pas på du ikke driver for meget, eller sådan noget til videor osv
    det syns jeg er ok.

• #15   30. dec 2007 Mr. Haflinger A - Det er nogle tøjler der sidder fra gjorden og op i hesten mund, de påviser hesten til at gå til biddet, mine er med en elastikring, hvilket gør dem lidt blødere, men de provokerer hesten til at gå til biddet

• #16   30. dec 2007 - Cillepiieh -

er totalt enig med dig smiley
    de jo ikke altvidende, og de kan ik vide hvordan vores heste skal rides.

• #17   30. dec 2007 LKEJ . - Ja, altså det er da også ok hvis de skriver en kommentar;
    Det er ikke ligefrem godt at du tilrider den med indspændning, men der må jo have været en grund

- Fair nok det kan jeg tåle, men gider ikke mere end kommentarer som det

• #19   30. dec 2007 jeg har også skulle ride med indspændingstøjler.

• #20   30. dec 2007 okayy, må jeg så spørge hvorfor skal hesten gå til biddet?

• #21   30. dec 2007 - Cillepiieh -

enig! smiley

• #23   30. dec 2007 jeg gider ikk blande mig i folks ridningxD

• #24   30. dec 2007 heste tilrides jo forskelligt.

• #26   30. dec 2007 Nøjsen.

god indstilling d;

• #27   30. dec 2007 Jeg synes det er forkert , men det siger du jo også selv .. Desuden aner vi ikke hvordan den går i IRL , så egentlig burde man slet ikke skrive sådan noget .. Men mennesker er mennesker (;

• #28   30. dec 2007 Enig med Theis (:

• #29   30. dec 2007 Theis - Havde lige forberedt et langt svar og argumenter imod, men vil lytte til Team KARR (Tia) - Kat 1. ponyer til salg !! ´s råd, ignorere dig med din negative indstilling, du har ikke en midshandlet hest der var direkte livsfarlig, du var der ikke, du vil tydeligvist ikke lytte til det jeg prøver at forklare, så tro du om mig hvad du vil smiley

• #30   30. dec 2007 ???

• #31   30. dec 2007 Johanne (: koncert d. 2 april 200 8 - Sådan en kommentar som du skriver i din første besked kan jeg sagtens tåle, for jeg er godt selv klar over det, men altså jeg er nød til at lytte til det en proffesionel vil have mig til at gøre, og når det så også er det der gør at hesten idag går fantastisk med rytter, er glad for rytter, og vi er sluppet af med indspændingerne så er det jo ikke så stort et problem, hesten har ingen skade taget af det

• #33   30. dec 2007 Mr. Haflinger A - Det er ikke derfor de blev brugt til misty, men en hest skal gå til biddet for at bruge sin ryg korrekt, det ser ordentligt ud, det gør det mere behageligt for rytter og såment også hest

• #35   30. dec 2007 okayy. . jeg har ski aldrig lært min hest at gå til biddet smiley he. . han har da en fin ryg? !

• #36   30. dec 2007 Line + Mr. Haflinger - Ja self. men mange heste bruger den ikke ordentligt uden, nogle gør, andre gør ikke smiley
    Men som sagt er det heller ikke derfor misty havde den på, hun er ganske flink at ride til biddet

• #37   30. dec 2007 linda R - Ja self. det kan jeg somsagt også godt tåle, men syntes bare folk er slemme til at spille bedere end alle andre, også selv om man giver begrundelse og at de ikke har set hesten IRL

• #38   30. dec 2007 Allesammen
    Jeg smutter, godt nytår
    Dette var ikke fordi jeg ikke kan tåle kritik, elsker kritik da man lærer af det, men fordi mange herinde glemmer at læse ens tekst og tage forbehold for hvilken slags hest rytteren har med at gøre og så det at de aldrig har været med IRL, for alle som der har oplevet misty har 100% forståelse for hvorfor den måtte have indspændning på

• #39   30. dec 2007 hvorfor er det helt præcist den er bleven tilredder med indspændinger.?

bare nys!

• #40   31. dec 2007 Misty har været midshandlet, og reagerede med at gå totalt amok bare man lagde deroppe, det gjorde hun også med indspændning men hun var alligevel mere afslappet når hun havde dem på, og min ridelærer valgte derfor at dem havde vi så på i starten hvis det kunne hjælpe den stakkels hest så meget, også fordi at hesten var direkte farlig nogle gange, så man er også liiige nød til at tænke med hjernen, men vi slap hurtigt af med indspændningen, og hun var lidt nervøs igen, men hun gav det alligevel en chance, og siden har vi ikke brugt indspændning..

• #41   1. jan 2008 Hallo hesten går jo nok ikke med indspændning nu ? Den blev ikke brugt til at få hesten til biddet, og desuden så springer vi ikke lige for tiden, netop for at få totalt styr på grundridning, men hesten skulle altså have lov lige at prøve og springe med rytter,

Og hold da op med at kalde den misredet, hesten blev knap nok redet med den indspændning, for vi slap af med den hurtigst muligt, misty render somsagt ikke rundt med indspændning længere og har ikke gjort det i lang tid, det er ikke mig der har valgt at den skulle have indspændning, det er min ridelærer gennem rigtigt mange år, og hende burde jeg kunne regne noget mere med end jeg kan med jer
    - Og jo jeg kan godt stå inden for det, for hvis det er så forfærdeligt så ville alle dem der har set den i virkeligheden eller fulgt misty fra dag 1 nok også have brokket sig til mig, men de er fuldt forståelige for hvorfor det var nødvændigt.
    Indspændningerne var str full og spændt så meget ud så muligt, og der er elastik ring i dem, og den gik ikke længe med dem, så grovere er det hellere ikke

Og grov ridemetode ? Du godeste, hvis du kalder det grov at en 4-5 års hest lige får lov at springe et par gange, hvad er det så ved de der unghestechampionater ? og 3 års hingste der meget muligt uden rytter, men alligevel springer utroligt høje spring !? ..

Og jeg beder ikke om jeres sympati, for meget muligt jeg selv syntes at indspændning er en forkert ting, men ingen får mig til at ændre min mening med mindre de har set hesten rigtigt

- Beder blot folk om at tænke på hesten ikke er deres, læse den tekst der står, og at de altså aldrig har set hvad der er foregået IRL, udfra deres kommentarer, jeg har direkte modtaget skæld ud fra folk nogle gange, og det pisser mig rimelig meget af

Kommentér på:
Arrgh !

Annonce