{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møgunge!!!
  • #1   27. dec 2004 Hvorfor sagde du ikke noget til hende? Hvis hun ikke ved bedre er der jo nogle der må fortælle hende eller hendes forældre det..

• #2   27. dec 2004 Hmm SoRrY! smiley
    Men hved ikk hvem det er i snakker / skriver ommm ... ?
    smiley

KnUS!

• #3   27. dec 2004 hva er der med det?

• #4   27. dec 2004 hva er der dog galt andet af det er synd for hesten.. at ride i 2 ½ time

• #5   27. dec 2004 Det kender jeg godt på den rideskole jeg får privat undervisning på. Her i ferien er kim ham der ejer stedet væk men de piger der er der de gor ting de ikke havde fået lovt hvis han var der som at spinge meter høje forhindringer samtidig med at hesten er helt vad af sved så propper hun indspændings tøjler på den fordi at hun ikke kan holde den når hun sparker hårdt til den og mange af de andre slår også elevhestene hårde med pisk og alt sammen sker når han ikke er der...............

• #6   27. dec 2004 altså...det er det jeg har skrevet om hende pigen... hun rider hesten i 2½ time.... uden pause.... den sidste time bruger hun på at galoppere....Det mener jeg er forkert....
    Og jo jeg sagde noget til hende..... 5 gange...og hvis jeg ser hende gøre det igen....hvilket jeg højst sandsynligt gør så snakker jeg med hendes forældre om det....!
    Det er synd for en så gammel pony som ham....(han er 16 år)
    kan i læse det nu??....

• #7   27. dec 2004 det er ikk rideskolenb der er noget galt med.... det er rytteren...ejeren var i hovedhuset og kunne derfor ikk blande sig....

• #8   27. dec 2004 det er heller ikk første gang hun gør det...hendes bror får enetime på ham og der traver og galoppere hun ham også bagefter....i over en time....har sagt det til hende MANGE gange....

• #9   27. dec 2004 Lykke: Det ved jeg godt, men ham her har altså gået MEGET høje klasser og har skiftet ejer rigtig mange gange...han har været elevpony...han er ikk gammel endnu men det jeg mener er at det bliver han sku hurtigt når hun bruger ham på den måde.... hun slider ham op....hun kunne have haft ham i måske..... 5-6 år måske mere...nu kan hun måske have ham i 3.... hvis hun altså bliver ved med at bruge ham på denne måde....
    Min veninde var dernede før mig og hun så hvornår hun begyndte....og hun var inde og ride samtidigt med pigen og bagefter var jeg inde og ride sammen med hende(pigen) Hun startede kl. 16 og var færdig 18.30....

• #10   27. dec 2004 Fordtår det godt nu..
    Kan godt indrømme at det er rigtig! Synd for hesten..
    Og hesten 16 år. det er virklig synd..............

Men håber at hun kommer til at tænke lidt mere over det.- ...................... ?

Kommentér på:
Møgunge!!!

Annonce