{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Hvornår ? {{forumTopicSubject}}

Nu for jeg så tit af vide jeg er ved at være for stor til min elskede Laois Mcdonagh .. Det har jeg så snakket med min mor om , fordi jeg vil ikke sælge ham af private orsager .. Men så snakkede vi så om hvad vi skulle gøre .. Vi fandt frem til at jeg skulle ha' et føl eller en unghest .. Fordi den måtte ikke koste det vilde ud af øjene .. Og den skulle købes ved nogen som tænkte mere på hjemmet end penge .. Som jeg evt selv gør med Laois Mcdonagh .. Ja han er rigtig meget værd nu , men han er min bedsteven smiley og jeg kan ikke sælge min bedsteven smiley .. Men det jeg ville opnå var at .. Hvornår tror i at jeg skal begynde og kigge efter den nye ? Den skal jo gerne have en hvis højde smiley og sådan noget .. Det er vist alderede til det næste ½ år vinter jeg skal have en mere .. Vi har snakket alt om det omkring penge smiley fordi vi er ikke dem der har de fleste penge .. Men som min mor så siger til mig '' Kia , din hest som du har nu skal ikke mangle noget. '' og det gør den skam heller ikke smiley den har alt for meget ..

Men ville lige høre jeres meningen om hvornår i tror man skal begynde og kigge efter en mere .. smiley

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig .. Er der noget i ikke forstår som jeg har skrevet så spørg heller .. Da jeg er mega svimmel og ikke vil have i skal misforstå det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skrift af gulvvarme system og termostater 11.000 kr.
  • Skift af afløbsrør under vask 1.000 kr.
  • “Hænge en lampe op”, “ Montere en knagerække på væggen i gangen” 810 kr.
  • Dybdegående hovedrengøring badeværelse og køkken oven 1.875 kr.
  • Rengøring af Badeværelse 850 kr.
  • Reperation af Sage espressomaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår ?
  • #1   4. jan 2008 det er altid en god ide at købe om vinteren der er heste som regl billigst smiley

• #2   4. jan 2008 Schmølz *har spist svampe* .
    det har jeg os skrevet smiley til næste ½ år vinter smiley jeg har luret den af smiley

• #3   4. jan 2008 ups XD

• #4   4. jan 2008 Schmølz *har spist svampe* .
    Men ved ikke om jeg skal kigge lige så stille nu .. Fordi det tog 3½ år og finde den rigtige til mig

• #5   4. jan 2008 man kan jo altid kigge, hvis du køber en 2års nu, kan du jo ride pony lidt, og så om 1 år kan du jo begynde med den nye, så passer det jo sammen smiley

• #6   4. jan 2008 Jaa det gør det smiley kigger efter 1 - 3 års den skal nemlig ikke kunne noget .. Om den så ikke kan så bundet smiley de heste har jeg nemlig haft før smiley Men har 3 år endnu på min den anden

• #7   4. jan 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    Helst fra 141 til 165 .. Det var derfor jeg ikke helt viste hvornår jeg skulle begynde og kigge smiley

• #8   4. jan 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    Jeg søger ikke noget bestemt bare ikke fjordheste, haflinger, islænder og ox araber smiley Ellers er der ikke noget krav

• #9   4. jan 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    Det går nok .. 1 + 2'eren har mig og min mor snakket meget om

• #10   4. jan 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    Det vil jeg os snakke med min mor om

• #11   4. jan 2008 Skal du have pony eller hest.?

ville du have plage elelr føl, eller færdige hetse?

• #12   4. jan 2008 Jeg har en lille hest til salg.
    Intermezzo. : )

• #13   4. jan 2008 Tjaeh. Han er så rimelig billig taget i betragtning af hvor godt han går osv., men det kommer jo an på hvilken type hest man leder efter.

Men Kia skriver hendes mor har sagt "Din hest skal ikke mangle noget" så nytter det måske ikke rigtigt at kigge efter en hest til under 10.000 ?
    Nu ved jeg godt pengene ikke afgør hvor god hesten er, men alligvel.

• #14   4. jan 2008 CNN, skla der være en dressur eller spring? Afstamining altså? ved du det?

• #15   4. jan 2008 Du kan også kigge i den blå avis!

• #16   4. jan 2008 CNN : Derfor kan man da godt gå efter afstamningen? Hun skriver om det skal være en dressur eller spring afstamning. : )

Og jeg tror det er sjældent du finder en hest under 15 som er lige så god som en hest til 30. Ja, jeg har skisme aldrig oplevet det.

• #17   4. jan 2008 Jeg vil nu ikke kalde mig selv pengegrisk. ?!

Nu er der også forskel på haflingere og DV, f.eks.

Jeg købte Monet for 23. og jeg blevet budt 70 for ham nu.
    Men jeg sælger ham ikke. Jeg er åbenbart ikke så pengegrisk igen. ?

• #18   4. jan 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    Godt du kan hjælpe mig ..

Jer andre
    Jeg lå lige og sov lidt men nu skal jeg nok svare lidt på det i spørg om .. Men er ikke hele tiden ved computeren da jeg er blevet slemt syg af halsbetændselse ..

Det jeg søger er gerne til max 15,000 ..
    Gider ikke ha' noget der er redet , da jeg bedst kan lige og gøre det selv .. Har jeg gjort okay tit efterhånden .. Så kan jeg selv bestemme hvordan den skal rides .. Så vi ikke misforstår hinanden .. Det er ligemeget om den er til spring eller dressur .. Det er mig ligemeget .. Den skal bruges til begge dele nok .. Og det kommer an på hvad man lære den når den bliver tilredet .. Behøver ikke have papir da jeg ikke går op i avl og kåringer .. og gerne noget fra 141 til max 165 da jeg ikke er til de hel høje heste og mener at en hest på 155 er lige så go som en på 175 ..

• #19   4. jan 2008 Line
    Jeg ved ikke engang hvad den er sat til ? Men for at jeg så kan få den skal jeg til at sælge min egen .. Nixen går jeg ikke med til

• #20   4. jan 2008 Altså - det afhænger jo lidt af hvad man vil.

Hvis du siger du har 3 år tilbage på din pony, jamen, hvorfor så ikke udnytte de 3 år, som du har til at starte pony-klasser og så købe plag, der bliver hest?

Selvfølgelig er vinterperioden købers marked, men vent til du finder præcis det du går efter. Jeg ville nok spare lidt flere penge op, og så købe en plag med noget mere potentiale i.

Held og lykke.

• #21   4. jan 2008 Louise K
    det er meningen jeg skal ha 2 på samme tid .. Jeg er lige glad med hvor meget potentiale der er i .. det er ikke det jeg vil .. Jeg udnytter os mine pony år på ham ud .. Men jeg skal ha' en til næste ½ år vinter så den evt kan blive klar når jeg ikke må på den anden mere ..

du skal ikke misforstå mig.. den anden skal ikke stå bare fordi jeg skal have en mere .. Men er ved at vokse lidt fra ham

• #22   5. jan 2008 Det gør jeg skam heller ikke. Du er i en situation, som så mange andre ponyryttere. Jeg tror bare du vil få mest glæde af en plag, der når hestemål, så du kan starte stævner.

Det kan godt være du er ligeglad nu mht stævner, men det ville da være ærgeligt hvis du fandt ud af at du savnede at starte stævner og så ikke havde muligheden, når du blev ældre pga. stangmålet. Så står du jo bare med 2 ponyer, og skal måske have en tredje, og det er jo for dumt - og dyrt.

Mit råd ville være at anbefale at finde en plag, der bliver 160-165, ikke mindre da du stadig vokser. Se dig omkring - hvis du ar lidt forstand og hjælp, så kan du få føl uden papirer (også med til tider), der stadig har et potentiale. Vælg ikke en billig skravlet plag pga. medlidenhed..

Held og lykke.

• #23   5. jan 2008 Louise K

Jeg tror os jeg vælger en der bliver en hest .. Bare mellem 155 til 165 smiley fordi det er jo ikke for sjov at jeg er ved at ride min op til landsstævner sammen med min veninde som springer ham mest .. Da jeg er gået mere over til dressur nu smiley .. Men jeg vælger en palg jeg kan gå og hygge med og nusse om .. Og lære den ting .. Jeg bliver ikke meget højere end jeg er nu .. De siger jeg bliver max 170 høj og jeg er 163,5 nu .. Så den skal heller ikke blive så stor jeg ikke magter den ..
    Men det med medlidenhed .. Alle dem jeg har haft er købt med medlidenhed .. ´Har det rigtig svært ved at køre væk fra nogen uden de kommer med mig hjem smiley men jeg har sagt mig selv .. Næste gang jeg finder en er det en palg og den kan man ikke rigtig forlange noget fra smiley så det kan da ikke være så svært smiley

Kommentér på:
Hvornår ?

Annonce