{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Min lille Trold er kommet på ferie! {{forumTopicSubject}}

Idag - ja jeg er næsten lige kommet hjem. Min lille Trold er kommet på sommerferie, helt i Fåborg - ja vi bor på Vestfyn - så det tager over en time med hestetrailer.
Trold skulle ned og nyde foråret og sommeren sammen med en gammel kammerat - ponyen Polle, som jeg også har ejet, men solgt til Sanne i Fåborg, hun ønskede en til at gå sammen med Polle, når hendes store heste skulle ud på det høje græs. Polle har ikke så godt af al for meget græs på en gang og det har Trold heller ikke (det har små heste jo generelt ikke) De to små hingste har ikke set hinanden i et helt år, men jeg tror bestemt de kunne kende hinanden.

Så nu skal Trold og Polle gå og hygge sig hele sommeren, de går i løsdrift, så de selv kan bestemme om de vil være ude eller inde. Sanne går ture med dem og nusser og pusser om dem, så jeg håber Trold vil med hjem når jeg henter ham.

Jeg sætter billeder ind af Trold og Polle, såsnart Sanne sender nogle til mig.

Det var så lige en lille historie fra mig, det er jo lidt trist at skulle undvære ham hele sommeren, men også lidt rart, da begge hopperne jo skal have føl, det er jo nemmere når der ikke er en hingst. Og Cirkeline skal bedækkes ved en anden hingst i år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille Trold er kommet på ferie!
Kommentér på:
Min lille Trold er kommet på ferie!

Annonce