{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! Hvem kan hjælp os finde? {{forumTopicSubject}}

Hej i alle Heste- og Pony- elskere. Jeg har modtaget en spørgsmål fra Holland og spørgsmålet har været: kan de prøve at finde hoppe-ponien med navne "Beauty". Reg.Nr. er 528 210 000 434 597 og skulle lige i sidste år blevn solgt her i Danmark. Denne hoppe skulle være solgt her af den Hollandske sælger/hestehændler "Horseteam". Hopperne er 1.46m i stangmål. Farve er sort/hvid. altså har hun 4 halv-hvid ben og en hvid stribe på hoved. Hvis nogen kan hjælp mig har jeg flere billeder af denne hoppe. Forrige ejeren vil bar hør om hvem har Beauty nu og hvordan hun har det nu fordi hoppen er blevet videresolgt uden besked af hvor den er gået hen og denne hoppe har været hendes datterens meget forelsket pony. Kan nogen hjælp os finde den hoppe? Jeg har spørgt flere myndigheder men hun er ikke registreret her så ligner det. Måske er hun blevet solgt uden papirer. Kig værsgo godt rund i nærheden og giv mig besked hvis du kan oplyse noget om denne flotte hoppe. Du glader en sød lille pige der nu er i tvivl om hendes ydlingshest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HJÆLP!!! Hvem kan hjælp os finde?

Annonce