{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Drømme hesten :) {{forumTopicSubject}}

Ja, så er fanta ved at blive drømme hesten smiley
hun er bare bleven så god i ridningen så det er helt vildt.

- Da jeg fik hende var hun ekstrem hidsig, man kunne dårlig nok dreje hovedet (ens ejet) uden hun bare tog hoved i vejeret og løb.
Eller sige den mindste lyd, ja så var hun også helt oppe i det røde felt,
Da jeg fik hende kunne hun godt alle øvelserne så som chancemant, vasade, travasade, shenkelvigning, og mm. men hun kunne dem simpelhen kun i hidsigskab, og der var bare ingen kontrol over hende, det skal så lige sige hun heller ingen balance havde eller styrke bag til, hun smed simpelhen sin bagpart nede i den anden ende af ridehuset, og ja hjernen havde hun lagt i hendes krybbe smiley
Men så begyndte jeg at få undervisning på hende, da jeg simpelhen var ved at opgive hende!
og så gik der ikke meget mere en 2 uger (lavede min ridening om) og så begyndte hun bare at gå godt og stabilt...


og nu 1½ måned senere er hun helt stabil i skridt og trav, 70% stabil i gallopen.. vi rider lige pt lb, øvelser.. og fra på onsdag af skal vi til at ride LA øvelserne!! til træning... DEEEEJLIIIIGT!!!!

er bare super glad for det smiley
Nu skal vi starte stævne på ARK her den 17 februar smiley bare en LC1 travprogram smiley

håber på det bedste smiley


- Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme hesten :)
Kommentér på:
Drømme hesten :)

Annonce