{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
181 visninger | Oprettet:

Skal jeg gøre noget?? {{forumTopicSubject}}

Står i en lidt dum situation.
Jeg kender en der har et stutteri, som ikke helt kører som jeg mener at sådan et burde.

1. hestene får muget ud 1 gang hveranden måned.
2. hvis de er heldige kommer de ud 1. gang om måneden, kun 1 ud af 17-18 stykker bliver redet.
3. der er også får, på folden. De har fået mider, og bliver derfor taget op i stalden. Problemet er bare at over halvdelen af hestene nu også har fået mider.
4. Alle hopperne med føl er for tynde, MEGET!
5. stalden er utæt og der er så meget kondensvand på de bare tagplader at det drypper ned på hestene.
6. Der er en hingst der går i en stald for sig selv, uden kontakt til andre heste, end ikke en ged. Han har ikke set andre heste i flere uger nu. Førhen kom han ud i en lille fold alene, med udsyn til de andre folde, men det gør han ikke mere.
7. ejeren har arbejdet om natten, og har derfor sovet det meste af dagen, dvs. at hestene kun lige har haft kontakt med mennesker når de blev fodret.
8. Ejeren har også 3 hunde( schæfere og dalmatiner). Den ene bor i hendes bil, mens de 2 andre er i huset. De bliver luftet 2 gange om dagen, via en meget hurtig tur i haven.
9. er ejeren i dårligt humør, går det ud over dyrene. De bliver slået og råbt af.

Jeg mener ABSOLUT ikke at det er en optimal måde at holde dyr på, men ved ikke hvad jeg skal gøre. Har prøvet at snakke med ejeren, men bliver bare fejet af.

Der har flere gange været en fra dyreværnet ude, men hver gang har ejeren været heldig at et par heste var ude, eller der var blevet muget ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg gøre noget??
Kommentér på:
Skal jeg gøre noget??

Annonce