{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Må jeg spørge om noget? {{forumTopicSubject}}

Kan man tillade sig at spørge (IKKE brokke sig) om, hvorfor hesten har fået 5, hvis man kan se, at den der har givet 5 ellers næsten kun giver 7?? På den måde er 5, der jo ellers er en høj karakter, pludselig gået hen og blevet en af de laveste karakter, den pågældende har givet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må jeg spørge om noget?
  • #1   4. jan 2005 det synes jeg egentlig ikke...

• #3   4. jan 2005 nu er det jo sådan at man selv bestemmer hvad man giver...og selvom at 7 er det højeste og 5 det næsthøjeste så er der stadig nogle der ikke bruger hele skalen.... eller skulle man måske sige "tør" bruge den... smiley
    ...og det er vel ikke unaturligt at nogle er bedre end andre (selvom vi vel alle syntes vi har de bedste selv smiley .....)

• #4   4. jan 2005 Nu var det jo ikke klager jeg skrev om.. (Bemærk lige at der står (IKKE brok)) Det jeg spørger om, er om man kan tillade sig at SPØRGE om hvorfor? Hesten har jo trods alt fået den laveste karakter vedkommende giver!

• #5   4. jan 2005 F.eks. synes jeg da, at der er STOR forskel på at få 5 af mig, der ikke giver mange 7-taller, men til gengæld også giver mange 3 og 4-taller, eller at få 5 af en, der ellers kun giver 7!

I mit tilfælde er 5 jo en af de højeste karakter jeg giver, hvorimod den anden har den som laveste!

• #6   4. jan 2005 Hmm hvis du nævner at det er derfor du sprøger, fordi du kan se at den er den laveste karakter vedkommende har givet, så sys jeg bestemt ikke der er noget galt i at spørge hvorfor!! Hvis man giver en karakter til en person må man være opmærksom på at nogle folk gerne vil have sin karakter begrundet,... Sådan er det bare, så hvis vedkommende bliver sur over at du spørger kan jeg ikke se at det kan være dit problem, så længe du spørger på en pæn måde...

• #7   4. jan 2005 Havde ikke liiige set det sidste inlæg før jeg havde lagt mit ind, men kan 100% følge dig, for sådan er vi jo alle så forskellige, ellers ville det dælme blive kedeligt at leve, hvis vi alle var ens og havde samme mening om alt!! Men jeg ville da spørge hvis jeg var dig.. Og skulle vedkommende brokke sig, så vil jeg sq gerne støtte dig, så siger du bare til...

• #8   4. jan 2005 Susan: Rart at høre at vi har samme mening smiley

Desuden spørger jeg altid pænt, hvis jeg vælger at spørge om en karakter. Jeg forsøger ovenikøbet nogle gange at skære det ud i pap, at jeg ikke er sur, men bare nysgerrig. Men nogle gange læser folk bare det, de vil læse. F.eks. synes jeg dårligt, at jeg kunne skære dette indlæg mere ud i pap ved at skrive (IKKE brokke sig), men alligevel er der en, der begynder at skrive om, at man ikke kan tillade sig at klage!

• #9   4. jan 2005 Ja kender det alt for godt... og det er mega irriterende, for det kan sq ikke passe, nogle gange føler man altså at folk kun læser de her indlæg for at have noget at brokke sig over og ikke for at hjælpe folk.. Men vil da gerne lige høre hva vedkommende siger når du har spurgt til hendes karakter

• #10   4. jan 2005 Jamen jeg skal nok huske at underrette dig, hvis der kommer svar tilbage.

Det var dette jeg skrev til hende:

Hej

Nu er det ikke fordi jeg er sur over at få 5 til Felix, det er jo en god karakter, men kan se, at du ellers næsten kun giver 7, så ville da gerne høre, om du har en lille begrundelse for, hvorfor Felix er en af dem du har bedømt lavest! Noget jeg evt. kan gøre bedre?

Håber du har lyst til at svare.

Venlig Hilsen Julie

Lyder det surt?? Husker f.eks altid at skrive det der med "håber du har lyst til at svare" og så skriver jeg oz ALTID "venlig hilsen" i sådanne indlæg, så de ved, at jeg ik er sur!

• #11   4. jan 2005 Men desværre er der alligevel nogle der opfatter det som om jeg er sur (til trods for at der INTET surt står!) smiley

• #12   4. jan 2005 Nej det er da overhovedet ikke surt.. Det er helt sikkert!!! I hvert fald hendes problem hvis hun opfatter det surt, det er helt sikkert!!! Hihi og mange tak..!! Og ja det er der desværre..

• #13   4. jan 2005 Har for resten fået nye billeder ind af min hyp, så vil du ikke lige kigge forbi...

Kommentér på:
Må jeg spørge om noget?

Annonce