{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Ang stjålne hestebilleder {{forumTopicSubject}}

Jeg blev idag venligst gjordt opmærksom på at min Gotlandsruss Freja ver brugt på en netponyside på adressen http://www.ponziz.webbyen.dk/ (det skal lige nævnes at webbyen.dk i mellemtiden har lukket siden).

Det interessante set med mine øjne var at alle billedene på siden var stjålne fra HG (Hestegalleriet) og at det viste sig at selv hvis man sletter billedet fra hestens profil på HG så ligger der stadig en kopi på Hestegalleriets hjemmeside, og dermed også på den pågældende netponyside.

Prøv at klikke på dette link og i vil se det billede af Freja som jeg netop slettede fra Frejas profil , for dermed, troede jeg, at fjerne det fra netponysiden: (link fjernet)

Nu er det så jeg spørger er det rimeligt at at HG ligger inde med alle de billeder som fra tid til anden har været på HG, men igen er blevet slettet.

Hvad mener i

KH bent J


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang stjålne hestebilleder
  • #1   5. jan 2005 ved ikk

  • #2   5. jan 2005 Jeg synes at i og med vi slettet vores heste herinde, skal de også slettes fra HG's server. Det skal ikke være sådan at andre kan gå ing og stjæle dem. det synes jeg er for dårligt!
    Jeg ville gerne, at de her HG-folk lavede sådan at billederne ikke kunne kopieres. det ville være bedre.

    -Ann


  • #3   5. jan 2005 Det er da dumt at de ikke bliver slettet helt!............... He he

  • #4   5. jan 2005 Reikke , du skriver:

    "Hun har i mange tilfælde downloadet billederne til sin egen computer. Dvs vi kan slette alle vores billeder men hun har dem stadig.."

    Hvem er hun ? en på HG. eller er det een på en netponyside.

    De billeder jeg snakker om er alle linket fra HG´s netserver. med andre ord de ligger ikke på webbyens netserber. heller ikke før de slettede omtalte netponyside.

    KH bent



Kommentér på:
Ang stjålne hestebilleder

Annonce