{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Sidste Nyt :'( Stakkels hest :'( {{forumTopicSubject}}

* Sidste Nyt smiley *
Stakkels philipa er kun 6 år, med ondt i benet el. som det nu kaldes er halvt igen smiley
nøj.. hvor er det syndt for dig... syntes det er ondt af bent ( rideskolens ejer ) at han ikke lader den holde pause.. men der er jo kun 5 rideskole heste. .og over 13 på vente kø smiley så philipa skal ride i galop,trav,skridt med børn fra rideskolen på smiley syntes det er så syndt for hende smiley

syntes at for mange rideskole jere .. gælder det kun om penge.. og ikke en skid på hestene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste Nyt :'( Stakkels hest :'(
  • #1   3. feb 2008 p.s hun rider vær dag smiley

  • #2   3. feb 2008 ej det vil jeg godt give dig ret i.. mange tænker ikke på selve hesten, men kun på at tjene penge..

  • #3   3. feb 2008 ja det er synd!!

  • #4   3. feb 2008 jamen så gør noget ved det meld ham så kan han vel finde ud af at behandele dyrerne ordenligt

  • #6   3. feb 2008 jeg syntes det er så syndt for lille philipa.. og her den anden dag opdagede jeg .. at mange skriget af philipa og skreg af hende.. og råbte af hende smiley (Philipa er så svær at styre.. og man skal kunne styre en hest for kunne ride på hende.. og så kan hun godt være lidt sur)

    Men så da jeg sadelt hende op.. brugte jeg over 1 time på at strigle hende.. og vinde hendes tilid.. så nussede jeg hende stille i panden.. og så faldt hun i søvn i mine arme :')<3 hun var så kær over for mig.. fordi jeg vandt hendes tilid..
    Så da jeg ville ind og ride.. så kom en dum dame og sagde.. når skal du ride på den dumme hest igen smiley rigtig ondt sagt.. men så kom jeg til at råbe.. Philipa er ikke en dum hest... :')
    Så da jeg red.. ga jeg den hele tiden ros.. og var kærlig mod hende.. og for første gang uden pisk.. og hun var som en drøm.. alt gik bare så godt.. og hun var GLAD ... men så da jeg stig af.. kom en dum lillke pige og skulle ride på hende.. hun skreg af philipa : I dag skal du være ondenlig... Men philipa kunne ikke lide at man skreg af hende.. så pigen kunne ikke styre hende..
    Så jeg har vundet hendes tilid.. selv på folden.. hvor hun aldrig gider med ind.. nu vrinsker hun kun til mig.. og er mega glad for mig<3

    men syntes de er onde mod hende alligevel smiley


  • #8   3. feb 2008 nej.. jeg er bare en dum lille pige.. sådan tager de os.. smiley og ville ikke lige op at toppes med dem.. p.g.a har ventet 1 år på at få plads der.. men jeg køre ikke philipa så hårdt..

  • #9   3. feb 2008 *har lige lavet et nyt indlæg med alt teksten smalet!

  • #10   3. feb 2008 jeg havde sagt til ham da bent at det han havde gang i var fuldstændig forkert ! og hvis han ikke gjorder noget ved det havde jeg kontaktet sådan nogle dimser som kan hjælpe med sådan noget ! ved ikke hvad sådan nogle hedder ..
    sådan er det heldigvis ikke på vores rideskole (:
    der går de meget op i at de ikke bliver redet for meget og sådan noget


  • #12   3. feb 2008 det kan jo ikk hjælpe du syndes at det er synd for hesten så må dujo gøre noget ved det
    få det stoppet


  • #13   3. feb 2008 min mor har snakket med ham.. :S men k´han hørte ikek efter .. for han var ved at feje.. smiley
    han gør også lidt.. men er PT. ligeglad smiley


Kommentér på:
Sidste Nyt :'( Stakkels hest :'(

Annonce