{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.171 visninger | Oprettet:

Ny leg her på HG=HVEM ER HVEM. {{forumTopicSubject}}

hold da op, her sker ting og sager nu.
Først bliver karoline opdaget med hun prøver at oprette en falsk hest og et falsk navn. og sammen med hende har line n prøvet at oprette døde heste, og andre ådsler.
Nå, men nu sker der mere af denne slags:
I indlægget BELLA ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! skriver Kine B sin mailadresse, og den ser Sussie, så, og sørme så om ikke det er den mailadresse hun har fået fra hestegalleriet, ang. dem der prøvede at stjæle hendes Noelle, det er den samme ! ! ! ! Så spørgsmålet er, er KINE B, mon Kine B? Eller er hun en hel anden? Måske ANNIKA?
Nå, men legen stopper ikke endnu, næææ nej.
I indlægget: kig her everybody!!!!!!
Der er BETINA H, lige pludselig blevet TIL : krsitine
Og Vendette er blevet en, HAM.
Hmm.
Hvem er hvem?
Er DU forvirret, så se næste afsnit af HG, der sker sikkert lige så meget spændende i næste afsnit.
Hold da snart op. Hvor mange er vi egenlig herinde som er dem vi er, altså dem vi har oprettet os under, med ærlige navne?
Jeg er SÅ SKUFFET. Er de når det kommer til stykket en stor net-pony-salgsside, hvor det gælder om at have flers, flottest, og bedste heste??
Hvorfor ikke bare nøjes med at oprette hest herinde, HVIS MAN HAR EN HEST?
Ellers skulle I som opretter de stjålne heste, måske gå ind på en af de der netponysalgssider, for der kan i købe ALLE de heste i vil, og så lege det er jeres.
Herinde står der faktisk at DU SKAL EJE hesten, for at oprette dem.
Hold da op, sikke et roderi... ! ! !
Jeg kan så lægge ud med at JEG ER BRITTA, og jeg har aldrig heddet andet.
Hvem er DU???
Og er du falsk, så lad være at svare, ikke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny leg her på HG=HVEM ER HVEM.
  • #1   17. apr 2004 Jeg sys sku det er noget P** dette her...! Og er helt enig med Britta H :o)

    Jeg er Sanna N og har ikke heddet andet .... !!!!!!!!



  • #2   17. apr 2004 Hejsa Jeg hedder Signe L og har heddet det siden jeg blev født og min hest er måske ikke den alle vil have, men han er min og jeg har selv betalt ham smiley
    Signe


  • #3   17. apr 2004 Hejza jeg hedder Maja Zacho Kühnel, og det finder man vidst ikke mange der hedder. Og jeg har nu aldrig heddet andet. Og Aske er min ismule, men Aske er dog kun hendes klæenavn, men hendes rigtige navn er Askærd.
    Rigtig godt indlæg Britta H du har helt ret.


  • #4   17. apr 2004 Jeg hedder Selma og øh.. det er mit navn smiley

  • #5   17. apr 2004 JEG ER EN SKUFFET TATJANA

  • #7   17. apr 2004 Ja det må man nok spørge om.

    Og det er jo lige så let som at klø sig selv et vist sted at oprette både bruger og hest, hvis man altså lige bruger pæren bar en lille smule,

    Hvis nogen havde lyst så ville jeg da godt indgå et væddemål på at jeg kunne oprette 50 falske brugere med hver sin hest i løbet af en uge.

    Dette kunne jo fuldstændig smadre karakter og bedømmelsessystemet herinde på hestenettet.

    Hvad mener i om at få 50 ettaller i løbet af fjorten dage

    Jeg spørger bare.

    Kærlig hilsen bent just


  • #8   17. apr 2004 Jamen Bent, det er jo netop det disse falske brugere gør. Måske ikke 1 taller, men meget små karakterer gir de, for at få deres egne ægte heste frem i rækken. Jeg syntes her er ved at være ret lumpent at være. Og skide ærgeligt, man ikke kan have en side hvor vi kan stole på, at man er den man er.

  • #9   17. apr 2004 Cæcilie B det gjorde Kine B

  • #10   17. apr 2004 Hvem er hvem, jeg er mig...
    Lise Silkjær Rasmussen... -Og det bliver jeg ved med at være!


  • #11   17. apr 2004 På min dåbsatest står der jeg hedder Rie Munch Andersen, sååå det er nok mig?

  • #12   17. apr 2004 Jamen Ria, A det tror vi da også på du er. *ss*
    Glæder du dig til din nye hest kommer hjem?


  • #13   17. apr 2004 Nej jeg gjorde ikk!! JEG HEDDER KINE MARIA BLOCH!!! Og jeg squ vidner!!!!!!! Jeg har ALDRIG kendt den mail i hentyder til!!!! Min mail er lovehorses@jubiimail.dk!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I er ikke særlig søde:-( Jeg er ikke en FAKER!!!!!!!!!! Mine heste er mine og det kan Camilla med Victor besvise i morn for der stiller vi op mod hinanden på SUSÅHESTESPORTS CENTER og i ALLE meget velkomne til at komme ud og se MIG OG MIN PONY O´CONNOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor tror i at JEG skulle oprette falske heste hvis jeg har mine egne???? I er osse MEGET velkomne til at kommer ud og se dem!!! Jeg er ikke en FAKER og jeg brugte denne mail da jeg oprettede mine heste HERINDE kineb@jubiimail.dk men skiftede den til lovehorses@jubiimail.dk!
    Kine:-(


  • #14   17. apr 2004 Kine vi beskylder dig ikke for noget som helst.
    Men i den tråd du har skrevet hos Elverhøjs Ms. Sanne
    har du slev skrevet den adresse hvor der er punktum i.
    Jeg tror skam da de heste du har her, er dine, ingen, absolut ingen tvivl om det,men da du selv har skrevet mailadressen hos denne pinto, må du da kunne forstå vi tænker vores.
    læs selv din besked her:



    30-03-2004 18:53:17


    Kine B



    Hej igen!

    Ja jeg skal starte på suså d. 17-18 april, men det er på O´Connor!
    Kine!
    Hvis du vil skrive samn så er min mail:
    love.horses@jubiimail.dk
    Jeg kommer fra Sorø!


    Og her har du altså også det omstridte punktum


  • #15   5. sep 2004 he he..sikke meget et punktum kan betyde.. :-)..

    hedder nu ,og har heddet siden mit 6 år, karina n bjerrum....men er døbt karina elbæk lund cristensen..
    ...så..jeg skulle gerne være den eneste med det navn i dk så vidt jeg ved... smiley


Kommentér på:
Ny leg her på HG=HVEM ER HVEM.

Annonce