{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

WOW en god dag!! {{forumTopicSubject}}

Ja, igår var en monster god dag smiley
Først så jeg bare min træner ride dressur. De må vel være ene af de bedste equipager her på Bornholm - ihvertfald i dressur.
Jeg kiggede på, og pludselig spurgte han mig bare om jeg ville ride på den.. jeg stod bare der og tænkte, hvad??men det ville jeg selvfølgelig meget gerne smiley

Jeg red dressur, red galopchangement, schenkelvigning, øgning (for VILDT - jeg klemte lige en enkelt gang med benene, og så fløj den bare afsted) . Han stod og underviste mig! Det var godt nok sjovt og lærerigt!
Så skulle min pony måles. Den ene sagde 1, 44 (han var den der havde mest styr på hvordan det skulle gøres) og den anden sagde 1, 42. Så nu er hun altså 1, 44 cm smiley

Ja, og som prikken over i'et fik jeg en af de bedste beskeder jeg nogensinde har modtaget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WOW en god dag!!
  • #1   9. jan 2005 Undskyld, de kunne ikke blive enige, så Amour blev til 1, 43 smiley

  • #2   9. jan 2005 Nej hvor fedt for dig.
    Jeg har prøvet noget ligende engang.
    Der stod en mand fra herregården hvor min rideskole lå og han longset en unghingst de skulle have med i Herning.
    Han spurgte om jeg ikke lige vil longe den lidt og jeg sagde ja.
    så efter nogen tid spurgte han om jeg ikke vil ride den for ham han skulle lige se den.
    Og det gjorde jeg så (første unghest jeg red) Så skulle jeg lige spørge ham og så var han væk.
    Det endte men jeg hjalp ham hver weekend i 2 måneder det var fedt.


  • #3   9. jan 2005 Ej hvor godt!! Man bliver bare så glad, og føler bare man har fået lov til noget, som ikke så mange får lov til - en speciel ære smiley

Kommentér på:
WOW en god dag!!

Annonce