{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Haha! dumme dyr! {{forumTopicSubject}}

man kan ikke andet end at holde af Topedo!! han står jo ovre hos min ridelærer da han egentlig er min ridelæreres men jeg må ALT med ham. jeg har ikke trænet hms med ham i lang tid og så ville jegf li lave noget idag. så trak jeg ham op på banen og han var SÅ stille og rolig!! jeg troede han var ved at dø så rolig var han! nå men så var jeg blevet færdig og skulle trække ham ud af ridebanen så hører jeg nogle bump så vender jeg mig om og der er en stejlene Topedo! xD han ved udemærket godt at hun ikke må! men han gør de alligevel det dumme dyr!! men han får nogle gange nogle flip xD han er altså seriøst sjov!!

til dem der vil skrive noget om at bla bla bla det er farliug så vil jeg li sige jeg er vant til ung heste og jeg kender Topedo!!!

Har i lavet noget sjovt idag??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haha! dumme dyr!
  • #1   9. feb 2008 Haha, selvfølgelig skal der en ordentlig afslutning til smiley

- Jeg har faktisk ikke været nede ved hestene, har holdt familieføsdag smiley

• #2   9. feb 2008 Keza .
    ja haha! han er så svær at finde ud af!! det ene øjeblik er han ved at falde i søvn, det næste hopper han rundt xD

• #3   9. feb 2008 haha xD

Jeg har været på stranden, puha.. det var lækkert og føle at ens hest ku løbe stærkt smiley

• #5   9. feb 2008 Bæveren R ' R ! Vælt omkuld-fuld 8
    ej hvor snyd!! jeg vil også stranden!! xD men mine heste vil aldrig ud xD

Fancy Ö, GO THEIS - 6 d. tilbage<3 UNDERLAG'SÆLGES
    fedt skriv når det er færdigt smiley

• #6   9. feb 2008 CNN smiley - | Hestehaven |
    jaja han er hermafrodit oig hva så?? ej haha xD det må være mine meget hurtige fingre der har skrevet det! xD

• #7   9. feb 2008 haha det kører for mig! xD og*

• #8   9. feb 2008 Årh det må have været det dejlige vejr der har fået ham til at juble.. han gør jo bare hvad instinktet siger - stræk muskler og rør dig - vejret er godt og der må hoppes... En hest stejler jo ikke fordi den vil gøre dig noget - Kavan kan lave de underligste krumspring når han er glad.. og godt vejr gør ham ekstra glad, især når det har været så vådt og kedeligt som hele vinteren har været..

• #9   9. feb 2008
    $$ Cowgirls have more fun $$ $
    ja han var jo nok glad!! men han kan være den dovneste på jorden og så vender man sig om et sekund og så kigger man på ham igen så hopper han rundt! det gør han tit!! xD men NEEEJ et fantastisk vejr det har været idag!!

• #10   9. feb 2008 Jes, mig og to andre piger trak en lille shetlænder hoppe der er herre gammel ud, og så tog vi hende ud på græsfolden og løb med hende, og når vi spurtede fik hun bare de sygeste flip og bukkede og det hele, hun var seriøst sjov og sød, og jeg tror at det er lang tid siden hun sidst er blevet trænet/nusset med, udover at gå som rideskolehest for de små piger smiley Nå men, en af os tre piger løb med hende, så hun fik de der flip, og så to de andre to billeder. (Vi havde begge vores spejlrefleks med derud), og vi fik nogle sygt gode billeder! Bag efter gik vi ind og klikkertrænede hende og trænede tillid, og hun rullede sig 2 gange, og jeg fik hende til at blive liggende den ene gang i et par sekunder.

Jeg tror godt at jeg må begynde at træne med hende fra jorden. Hun har virkelig den skønneste personlighed. Jeg er helt vild med hende! Og så hedder hun Berta, hehe. Jeg har altid drømt om en shetlænder, at træne fra jorden med, og jeg tror faktisk at det går i opfyldelse!

Wee. og så skal jeg måske ride nogle heste, fordi den pige der plejer at ride dem, er på ferie. Jeg elsker at ride nye heste, for normalt plejer jeg evigt og altid kun at ride på Lotti smiley

• #11   9. feb 2008
    Jønck ,
    haha sjovt!!! der er hele tiden nogle der spørger om jeg ikke vil ride deres heste xD og nogle gange kan jeg bare ikke sige nej!! på et tidsp. havde jeg gang i 7 heste på en gang!! det kunne jeg slet ikke!! xD jeg er også lidt for dum nogle gange!!

Kommentér på:
Haha! dumme dyr!

Annonce