{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Chikane på hestegalliri Afsløret! {{forumTopicSubject}}

nok er vi hesteinteresserede men ikke dumme smiley

Sååååååå her kommer den:

Vedkommende som indrykker indlæg med hestebøffer er en person som hedder Jacob - vedkommende er af en eller anden årssag til metal stykker på 4 hjul... sikkert en af de fjolser som reklamerer med at have kørt 290 km/t på en landevej i sin Skoda fra 1984 - he he ja selvfølgelig. det hurtigste der er blevet kørt i hans familie er sgu hans bedstemor på cykel ud over møns klint.

Hilsen Monica
(som kører i Honda Civic)

tag den *GGGGG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chikane på hestegalliri Afsløret!
  • #1   28. jan 2004 Har du mulighed for at uddybe, hvordan du er kommet frem til det er ham?

Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

• #2   28. jan 2004 hejsa

Ja i et af de indlæg han hacde lavet herinde (som i har slettet nu) skrev han et link til en hjemmesiden som er en form for bil-forum... der var en hel tråd som hed hestegalleri, og her går den vilde snak om de indlæg de indrykker herinde.... ham jacob havde skrevet højt og tydeligt at han havde indrykket dem.
    Al info om ham lå i brugerdata
    hilsen Monica

• #3   28. jan 2004 Hejsa

Alle de oplysninger der er om email og navn er nogle oplysninger som hans selv har lagt offentligt ud på nettet... så det skal man jo så lade være med hvis man skal sidde og belaste andre med sine barnligheder.

Desuden fremgår det af diverse indlæg som han har skrevet i det andet forum, at hestegalleri er for meget og at fok er latterlige i at bruge det herinde.

Hvad er forskellen på at sidde og drøfte heste i forhold til biler? Det er vel det samme.

monica

• #4   28. jan 2004 Vi vil undersøge det nærmere, da vi har mistanke om at personen har lavet mere end bare ballade her på sitet.

Kan du tilfældigvis huske om bil-forummet skulle hedde www.hi-speed.dk? Vi har fundet følgende oversigt ved at søge på "hestegalleri":
    (link fjernet)

• #5   28. jan 2004 hej igen

ja det er den side....

• #6   28. jan 2004 Til hestegalleri:

For foreslår at I ændrer systemet således at man skal oprette mindst 1 hest for at blive bruger.
    Denne skal jo så igennem en godkendelse for at komme ind - det vil nok begrænse trafikken lidt udefra.

• Jess F
    Jess F Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #7   28. jan 2004 Hej Hestegalleri.
    Jeg skal beklage at en af vores bruger har postet en stødende indlæg på jeres side. Vi på Hi-Speed bryder os heller ikke om at folk sviner vores interesse til i vores eget forum, lige som i heller ikke bryder jer om det. Jeg vil håbe at dette ikke kommer til at udvikle sig til en kamp imellem jeres brugere og vores, for det er der ikke nogle som er tjent med. Jeg vil også bede jer om at fjerne hans mail adr. osv, og lad os komme vidre. Jeg vil endnu engang beklage.
    Mvh Jess Friis / Moderator på Hi-Speed.dk

• #8   28. jan 2004 Hej Jess,
    Vi håber også det kan slutte her, da vi heller ikke synes nogen kan være tjent med alle de skænderier og svinen hinanden til. Det er spild af tid at sidde og hidse hinanden op på grund af forskellige interesser, samt rydde op efter al den ballade, så derfor håber vi at jeres brugere holder igen med chikanen på vores site og at vores på samme måde stopper med at gengælde handlingerne. Vi krydser fingre...

Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

• #9   2. feb 2004 hejsa!!
    Jeg har lige en lille kommentar til monica, jeg kan godt se problemet og jeg syntes da også det er skide træls, men det er med at man SKAL oprette mindts en hest, syntes jeg ikke helt om, for dem der ikke har mulighed for at få sin hest herind, men alligevel gerne vil være med til hesthyggen er det er jo ikke særlig sjovt for..f.eks mig...thi hi!!
    m.v.h. maja

Kommentér på:
Chikane på hestegalliri Afsløret!

Annonce