{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

MOÈ og Magic er på banen igen:D(langt) {{forumTopicSubject}}

Som i måske-måske ikke ved har Magic haft ondt i ryggen og i nakken og derfor har jeg ikke kunnet ride rigtigt på ham. Kun sådan noget klat ridning som vi begge syntes var kedeligt.

I dag var det kanon godt vejr og jeg ville bare så gerne komme ud og ride noget dressur. Jeg opsurmerede med de andre tøser at jeg ikke havde redet på ham i 2 måneder og hans svane- og underhals er så godt som forsvundet. Så tænkte jeg ´jeg er bare meget forskigtig og jeg vil lytte ekstra godt til ham´.
Så sadlede jeg ham så op og tog ud og ride, han gik til bidet af sig selv! og ikke på den måde som før så han fik svanehals, men han red sig selv dybt så alle musklerne i hans lange hals kom i brug.
NEJ ! hvor var jeg glad. Efter lidt tid begyndte han at kede sig og lagde op til noget trav. Hmm tænkte jeg, Magic er det nu liiige en god idé?
Det syntes han så det var og så gav jeg ham lov, vi travede og travede i letridning. Så prøvede jeg at sætte mig ned og han blev endnu mere lækker at ride smiley
Nej hvor var jeg glad. Så begyndte han at kede sig igen og slog selv i galop. GAAL! hans ben og ryg arbejde! NEJ det var en fed fornemelse at side på ham på en HELT rigtig måde smiley

Så aftalte jeg med en heelt ny underviser at på lørdag kl halv 12 ligger vi ud med en smule undervisning smiley
Jeg vil ride ride ham mere før på lørdag så jeg er sikker på at det hele går iorten ;D
Jeg har lavet en regel at 2 gange om ugen vil jeg så småt begynde at ride ham igen. Selvfølgelig trapper vi så op i ridningen igen, men langsomt nok til han kan følge med.

NEJ hvor er jeg glad.

I skulle lige vide det smiley

Kig evt. forbi ham?

-MOE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MOÈ og Magic er på banen igen:D(langt)
Kommentér på:
MOÈ og Magic er på banen igen:D(langt)

Annonce