{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Falsk? Julie L kig venligst her! {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det egentlig være at der inde på stutteri holms hjemmeside står at ejeren hedder pia wange og ikke Julie L? Tror skam den er din, men har nu siddet og kigget i forummet mht. alle de falske heste, hvor jeg kan se du deltager aktivt ;o) Blandt andet noget med at ejerne eller hestene hedder noget andet. Men hvis der står et andet navn inde på Stutteri Holms hjemmeside mht. ejer, selvom du alligevel er ejer, hvordan kan det så være at I angriber alle de andre piger? Jeg mener, hvis der er anvist en anden ejer til din hest, selvom han er din, så kan det vel også være rigtig nok at de heste de andre piger har oprettet er deres, selvom de inde på andre hjemmesider står kaldt som noget andet, eller som havende en anden ejer? Dette er ikke noget angreb overhovedet, er bare nysgerrig og forvirret ;o)
Mvh. camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk? Julie L kig venligst her!
  • #1   19. jan 2005 Hehe nej, det er noget forvirrende! Tak for rosen!

• #2   19. jan 2005 Synes hun sagde, at hun bare var passer, men jeg synes også det ser lidt lusket ud.

• #3   19. jan 2005 Ja nu skal jeg nok forklare mig...
    den står på min fars stutteri og vi har den og bestemmer over den, pia som står som regisreret ejer har sagt til at mig den er lige så meget min som hendes og jeg bestemmer fuldt og fast over den..hun har bare papirerne... undskyld med hensyn til billederne men der nogen af os der kommer lidt senere hjem....
    ligger de billeder ind nu!

og med hensyn til at jeg blander mig i nanna l's heste, er at det er min pony den ene af dem og min fars 3 af dem derfor.....

• #4   19. jan 2005 Okay. Det er også helt i orden at den står anderledes registreret. Men du må forstå at det er forvirrende for os andre, der ikke kender hestene eller ejerne og helst vil tro at alle "ejerne" herinde taler sandt. Det er derfor særdeles forvirrende at finde ud af nogle af " ejerne" måske ikke er ejere alligevel. Håber ikke du blev stødt, det er udelukkende pga. jeg er forvirret og det er der sikkert også mange andre der er.

• #5   19. jan 2005 Mange tak...nu håber jeg ikke der bliver stillet flere spørgsmål ved at jeg ejer excellent.....
    håber i har set de nye billeder nu....

og så vil jeg gerne bede jer som læser denne tråd om at hjælpe mig med at få nanna l til at slette vores heste, da vi egentlig gerne selv vil have dem....

Kommentér på:
Falsk? Julie L kig venligst her!

Annonce