{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Sikkerhed {{forumTopicSubject}}

Jeg synes jeg ser mange storheste og ponyrytter ride med ikke sikkerheds stigbøjler. Hvorfor? Jeg rider med islænderstigbøjler som er sikkerhedesbøjler da de har et S form som gør at foden nemt glider ud hvis uheldet skulle ske.
Hvilken slag stigbøjler rider i med. Hvorfor rider i uden sikkerhedesbøjler og har i prøvet at hænge fast i en sikkerheds bøjle. Har jeres sikkerhedes bøjle nogen sinde svigtet?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerhed
Kommentér på:
Sikkerhed

Annonce