{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

blev så irriteret !!! : / {{forumTopicSubject}}

ja i går da jeg var ude ved luxen. skulle jeg på tur med min gode veninde.
luxe har noget med han stopper og man så skal hive og jeg mener hive ham frem igen. det er os sådan så han iike vil ud af sin boks. (men en der har en hoppe stående prøvede det os da den var mindre).
da vi så er på vej ud af gården, står der en pige og en voksen. havde lige set pigen lidt tidliger men aldrig før !. hende den voksene havde så sin hest stående på stald gangen, og luxe stopper op og kigger på den jeg siger så til luxe kom så ! og hiver i ham. så hende pigen begynder og stå og sige til mig at jeg lære ham at stoppe. AT JEG LÆRE HAM AT STOPPE, han havde jo selv stoppet. og så fordi jeg bare hev i træktovet, så siger de begge jamen så tag dog fast i grimen og hiv!. men det har den samme efekt på Luxe om man så hiver i grimen eller iike gør. ihh hvor blev jeg irri, tror jeg stod i 5 min og diskuterede om det med hende pigen om jeg selv lærte ham det eller ejj. og hvorfor skulle jeg dog selv stå og lære ham det! det er jo noget af det dummeste, og lære sin hest og stoppe og gå igen ( skal lige siges han er føl).
sry hg men skulle altså lige ud med det !
blev bare så irri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blev så irriteret !!! : /
Kommentér på:
blev så irriteret !!! : /

Annonce