{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Når jeg bliver for stor til Miss Dixie {{forumTopicSubject}}

Hej i alle dejlige mennesker ;bb
Ville lige høre om i kan hjælpe mig ?

Sagen er at til Maj skal jeg konfimeres, og for der en stor hest da Miss Dixie kun er en 2'er, og jeg er ved at blive for stor til hende, men har ikke lyst at sælge hende for har været så meget igennem med hende og sådan, hun er 14 til den tid og hun kan rigtig meget både inden for dressur og spring, og hun er et rigtigt nusse hoved. Så der er mange der gerne vil købe hende, men jeg vil helst beholde hende. Men havde tænkt på at lade hende gå i løsdrift hvor vi for fat i en skur vogn så hun kan gå ud og ind, og så have noget hø/wrap og massere af græs self oss vand. og så foder en gang om dagen og gulerødder, så ville to af mine veninders heste komme til at gå med hende, og jeg vil lade hende gå uden dækken. der hvor hun skal gå er en lille gård som min farfar of farmor bor på, men vi skal måske flytte derhen, der er to bokse, og vi ville lave baner, og det er kun 2km fra rideskolen som hun står på nu, så har stadig mulighed for at ride eller kører i heste trailer hen og få undervisning ogbeholde samværet. Jeg vil så begynde på horse manship og ride lidt ture ( der er en godt natur der hende.) på Dixie, og så lade min lille søs ride hende et par gange om dagen.. Mens jeg så har den nye hest der hjemme også i den stald vi er ved at lave, og med den hest vil jeg jo gerne have det skal være min nye stævne hest og ride undervisning i klubben og sådan self smiley men kan det komme til at fungere når jeg har hestene hjemme og der jo så ikke er hal, ? for skal jo også i 8klasse der, og bussen kører kl. 7.10 om morgenen og skal jo osse cykle 3km for at komme derop, og foder og gøre mig klar om morgenen. og bussen er hjemme hver dag 14.30 og skal jo så cykle 3km hjem og så skal jeg passe den ''store'' hest og ride seriøst og sådan og også passe Dixie, + lave lektier og vil også gerne have tid til venner engang i mellem. Jeg kunne også sætte Miss Dixie i fol, da hun har haft føl før.
håber i vil hjælpe mig :o) og evt. hjælpe mig med at sætte en dag sammen. Det skal siges at der osse skal være plads til stævner stadig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når jeg bliver for stor til Miss Dixie
Kommentér på:
Når jeg bliver for stor til Miss Dixie

Annonce