{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

På SoMmErLeJr MeD StRaUsS ;) {{forumTopicSubject}}

jaah, tag nu ik fejl, Strauss er en hest! Og han var den der satte fut i hele sommerlejrn smiley jaah tro det eller lad hver.... ? Nu skal i bar høre...:)

Jeg holdte sommerlejr som jeg gjorde hvert år. Varmen havde gjort os sløve og dovne, dog havde vi fået slæbt os op på hestene som stod på marken og sukkede da de så os komme! På vej mod det kølige vand gik det... Min veninde sad og halvsov på min mors hest Strauss, da vi andre forsvandt bag nogle tornede buske... Vi havde ik lagt mærke til den manglende hest og rytter og fortsatte roligt vores tur mod vandet! Pludselig vente den foreste rytter sig om og spurgte om hun var den eneste der kunne høre noget der hamrede...? Vi andre kiggede som om hun var dum, men ganske rigtigt var der noget der hamrede...!
Lyden nærmede sig hurtigt og det varede ikke længe før vi kunne ane noget i horisonten...!? Og ganske rigtigt kom Strauss fresende forbi med en "rytter" blafrende efter sig, som skreg et eller utydeligt.
Strauss standsede ikke med tog alle hestene med i løbet...! Og huhaj gik det, og vi nåede vandet før vi fik set os om....! Hestene dansede rundt og rytterne sad lettet da de alle standesede ... hehe smiley smiley har i prøvet noget lignende ? hehe smiley Jeg har mange sjove episoder med Strauss smiley smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
På SoMmErLeJr MeD StRaUsS ;)

Annonce