Til Bent J {{forumTopicSubject}}
HEY!
Nu kan jeg se at det nu er gået ud over Jack at du åbenbart tror at han er falsk...
Nej, han er ikke falsk. Han står lyslevende ude i den stald hvor vi har Stjerneskud opstaldet...
Grunden til at vi ikke kan oplyse hans far er sQ fordi at vi ikke ved hvem der har været på Syjerneskud...
Vi købte hende for snart 8 måneder siden, og dengang anede vi altså ikke at hun var i fol.
Det fandt vi ud af da vores dyrlæge tjekkede hende 1 uge efter hun var kommet over til os.
Og vi fik hende ikke tjekket der hvos vi købte hende, fordi at vi bare ville have hende og ville så tjekke hende når hun kom over til os.
Desuden må jeg rette dig Bent J. Jack er altså kun 2 måneder, og han er det dejligste føl.
Men tro ikke at vi ikke har prøvet at finde ud af hvem hans far er, men har du nogle idéer om hvordan vi finder ud af det, for så vil vi sQ gerne vide det!
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Jeg mener sørme ikke at jeg har sagt at Jack of Hearts var falsk.
Jeg sybtes bare at det var interessant at man ikke viste hvem der var far til en fuldblods hest .
Det kunne jo i praksis have været en shetlandspony, altså hvis den kunne nå op. Jeg ved ikke om heste kan ligge ned til det, lige som da min schæfer fik hvalpe efter en mini puddel.
PS jeg prøver ikke at gøre grin med Jack of Hearts , jeg sybes det er et vidunderligt føl.
Har forresten selv været ude for noget det samme da jeg købte en jersey kvie, og hun så 9 md senere nedkom med en Hereford tyrekalv den var også uden beregning , jeg gave 1100 kr for kvien..
Kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Spdan har det været i mange år.
Der er også tit oldenborg, hvor en af forældrene er fuldblod, og alligevel, har den oldenborgpapirer.
Frederiksborgerne er også desværre begyndt at acceptere 50% anden race, og alligevel er det stadig en frederiksborg. Sådan er den virkelige verden, om man kan lide den eller ej. *ss*
Så, Jack, er altså også i mine øjne en fuldblod.
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Til Bent J