{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
276 visninger | Oprettet:

hestens afhængighed af andre {{forumTopicSubject}}

ej man nu har jeg haft min dejlige simon hjemme 2 gange for at vende ham til stedet, men begge gange er han hoppet over hegnet og løbet ind igennem byen og hen til stalden, hvor han normalt står. men planen er jo han skal hjem og stå til sommer. hvor højt et hegn skal man lave for at de ikke hopper over og hvordan vender man til ikke og blive afhængig. har min bette hingst herhjemme, han er ikke go nok, selv om han er så glad for når simon kommer hjem på besøg, men han vil bare ikke blive hos ham. de har et sted at gå ind og få hø, halm og foder, så det ikke derfor at han løber hen til gl. stald. han er bare blevet for glad for de to gammel heste han står sammen med.
hvor høj er det normale hegn, men har når man har hest..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hestens afhængighed af andre
  • #1   29. mar 2008 1,20 tror jeg man plejer at sige, det er da synd for den anden at den skal gå alene.. hvor højt er dit hegn, og hesten?

• #2   29. mar 2008 Mh. min mor laver sådan nogle bach blomstermedicin noget. Som kan laves specielt til ens hest. Hun lavede det til min nye hest, og han faldt rigtig hurtigt til der hvor han står nu.
    Alle dem hun har lavet det til har altid sagt at det har hjulpet på deres heste.
    bare hvis der havde nogen intra.

• #3   29. mar 2008 okay, så mangler der 20 cm, ubs.. men havde bare lavet det i samme højde som hvor han står nu,
    han er 155 høj. og en go springhest, ihvertfald når det gælder hegn..
    den bette er lidt ligeglad, han siger ihertfald ingenting til at han løber væk og prøver ikke på at følge med.

• #4   29. mar 2008 En hest må ikke stå alene i følge den der hestelov, mener jeg !!!
    Husk at en hest er et flok dyr og kan måske føle sig truet, hvis den kommer til nogen omgivelser som den ikke er vant til. Det er helt normalt, ville jeg mene. Men er der ikke stød i hegnet og så skal du nok lige lave det lidt højere.

• #5   30. mar 2008 den lov er ikke lavet endnu om at de ikke må stå alene.
    nu er det jo sån at simon gerne sku hjem og stå når sommeren er forbi, og den bette skal med over til de andre på sommergræs og det kommer de her midt i april, og dolf har kun stået alene en uge nu, og det rør ham ikke. det er strøm i hegnet og simon tog det helt rolig de første par timer, men så lige pludselig så kunne man se på ham der sku ske noget andet også tog han lige en runde og hoppede over hegnet. som om han havde gået og planlagt hvor han kunne hoppe over og det er det jeg ikke forstår, fordi han hygger sig når han er her.

Kommentér på:
hestens afhængighed af andre

Annonce