{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Der ER altså et monster på gården. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu snakker vi UD over Asmun!

For et godt stykke tid siden var jeg ved at muge ud. Jeg var totalt ene og alene i stalden. Vi har et halmloft med en åbning ned til staldgangen, så man kan sætte en stige op og hente halm. Jeg havde lige været oppe for at hente en balle, stigen var sat væk og ballen flyttet. Jeg skulle ud med trillebøren, og gik af den vej, hestene kommer ind fra når de skal fra fold til stald, en løbegang af grus som er hegnet ind, i direkte forlængelse af stalden, så man kan se hele vejen ind i stalden, og OGSÅ der, hvor man sætter stigen, når man skal op på loftet... håber ikke, det blev for forvirrende!

Nå, men som sagt skulle jeg altså ud med omtalte trillebør. Jeg når ned i den anden ende af løbegangen, hvor et eller andet usigeligt lige pludselig får mig til at vende mig om for at kigge ind i stalden. Min undren over, at jeg pludselig vendte mig om forsvinder helt, da jeg ser en halmballe blive... "smidt ned"! Ingen mennesker! Ingen stige! INTET!

Rislen ned over ryggen, puuuha. Jeg har senere forklaret dette med, at "den må have ligget yderligt mod kanten, og liiiige pludselig trillet ned".

I dag cyklede jeg hjem sammen med min veninde, Anna. Det sker tit, at lyset i stalden slukker eller slukker og tænder lige bagefter. Det er selvfølgelig herre scarry, men også dét kan blive undskyldt: "stalden er jo gammel!". Anna fortalte mig så noget, som fik mig til at tvivle stort på mine undskyldninger!

Hun havde lagt sine handsker langt væk fra noget, som kunne få dem til at ryge ned - sådan som jeg opfattede det var det var det ved en hesteboks. Lige pludselig slukker lyset. Det er ikke så lang tid siden, Anna kom herop, så det var vist første eller anden gang, hun prøvede det. Lige pludselig fik hun følelsen af, at - åhhh nej! Lige pludselig kommer det der - jeg ved ikke hvad - herop, ved siden af mig. Og så falder hendes handsker ned! Ö Ö Ö

Puuuha, ved snart ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... jeg tør i hvert fald bare IKKE at tage derned om aftenen længere, i hvert fald SLET ikke alene!!!

Mvh Oprevet Røsle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der ER altså et monster på gården.
  • #1   7. apr 2008 monster er vidst noget andet smiley

Det kan være i har en ånd på gården smiley i kan evt få en clairvoriant ud og kigge omkring hvis det er.. jeg ved dog ikke hvad det koster smiley

Men ikek alle ånder er onde.. Jeg har selv en lille ånde-rotte der følger mig engang imellem.. ganske hyggeligt syntes jeg smiley

• #2   7. apr 2008 Fuck hvor spooky s:

• #3   7. apr 2008 åeeeh.
    *TRØSTE, TRØSTE*

• #4   7. apr 2008 AAAAAARGH.

Jeg havde skidt grønne grise! smiley

• #5   7. apr 2008 Jeg tror også i har en ånd i stalden : )

• #6   7. apr 2008 Cool smiley

Kunne egentlig godt tænke mig at vide noget mere om det... mon det er en god ånd? :O)

TJ: Hvordan fandt du ud af det? :b

• #7   7. apr 2008 Tja ja, få en ud og kigge på det.. så kan de kontakte ånden og sige "Fy slemme ånd, du må ikke skræmme pigerne, kan du så smutte i en fart!" Og så gør den det.. Forhåbentligt smiley

• #8   7. apr 2008 Røsle - Månesyge Luna - Dyre F*** - jeg kunne se den, og fornemme den smiley Det er min aller første rotte, som blev aflivet i 2006 pga kræft smiley

Merete L - man skal som nybegyndere ikke selv begynde at kontakte ånder, man ved aldrig om ånden bliver sur og bliver en farlig ånd i stedet for.. lad hellere nogle med mere forstand på det gøre det

• #9   7. apr 2008 Hvis du er utryg, så snak højt til ånden. Det er absolut ikke dumt! For det første beroligere det dig, men du kan også fortælle ånden at det irrirtere dig at han driller med lyset eller at du har det halm nede du har brug for så ellers tak for hjælpen.
    Sig det der falder dig ind.

• #10   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - Ånder er ikke bange for gud :S Det er da noget vås, ånder er bare nogle der ikke har fundet over på den anden side endnu..

• #12   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - ånder og demoner er ikke det samme.. så det hjælper ikke på ånder at sige guds navn, eller allah eller hvems navn du nu har lyst til at sige..

Jeg tror bare det der sker ved dig, er at du ved at sige gudsnavn laver en bobbel omkring dig., så ånden ikke kan kontakte dig, og du tror derfor den er væk..

• #13   7. apr 2008 hvis heste ikke er bange, ville jeg heller ikke vare det smiley

• #14   7. apr 2008 Hey.... du skulle prøve at stille dig i stalden og fornemme hvor der er mere varmt eller koldt og her beder du den som er der om at lade dig være. hvis den vil væde der skal den ikke vise det for dig smiley

• #15   7. apr 2008 Nu må du altså lige tage dig samme "spis mere hest"

Ånder har absolut INTET med dæmoner at gøre. De er film skabte...

• #16   7. apr 2008 Jeg har en lille pige her i huset. : ) En af min gamle venner kunne det der tale ting med ånder. Jeg lavede så lidt undersøgelse på huset, og fandt ud af at han havde ret. En lille pige har boet her, og hun blev myrdet af sin far, som derefter tog sit eget liv.

• #17   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - Det har ikke noget med tro at gøre :S Demoner ER ikke det samme som ånder.. Det ved en hver der har bare lidt forstand på det..

Og ja, jeg kommer på forummer hvor folk har meget med det overnaturlige at gøre, og hvor flere af dem er uddannet clairvorianter

• #18   7. apr 2008 Hvordan kan man finde en til at tjekke sådan nogle ting som ikke er Fup?

• #19   7. apr 2008 --..

• #20   7. apr 2008 Hvis trådstarter patu skal kalde på nogen, kan hun kalde på sin skytsengel.
    Gud kan intet gøre, ej heller hvis man tror på ham.

• #21   7. apr 2008 Du kunne jo google det. Alt efter hvor i landet du er fra.. .Der er lysets hus i århus blandt andet. Søg hjælp der. Marion D er også i danmark en gang i mellem. Men der findes også andre meget dygtige udover hende.

• #22   7. apr 2008 Jeg kan varmt anbefalde dig at logge ind på dette forum og spørge: http://witchcircle.dk/portal.php

• #23   7. apr 2008 Karina B
    Det du skrev nu fattede ejg intet af?:S

• #24   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - Så vil jeg anbefalde du læser lidt om det istedet for..

• #25   7. apr 2008 Jeg vil nu mene, at Gud KAN gøre noget =) Måske ikke i dette tilfælde, men Han kan redde os fra ondt
    Måske er det det Spis mere hest mener. For at sige Guds navn højt overfor noget, virker ofte - specielt hvis man har en stærk tro på Gud.
    Jeg har ofte fået og følt beskyttelse, når jeg har fornemmet at noget ondt har "holdt øje" med mig eller, hvor jeg er blevet angrebet i drømmeverden (man er mere svag der)

Men jeg tror, at du bare har en drillesyg ånd i den stald smiley De er fredelige, og der hjælper Guds navn nok ikke andet, end at det kan give dig en personlig styrke smiley

I kan prøve at få en ud, som kan kontakte ånden, hvis det er meget generende. Ellers bare sig det højt, som Karina B siger. Ofte hjælper det på ånder =)

• #26   7. apr 2008 Hvad så hvis ånden ikke er kristen?

hvis jeg var en ånd ville jeg nok være temmelig ligeglad med om i råbte på gud, allah eller hvem i nu havde lyst til at råbe på, da jeg IKKE er kristen smiley

• #27   7. apr 2008 Hmm...

Godt så...

Lysets Hus i århus

Marion D er en gang imellem i Danmark. Hun har også en e mail du kan skrive på.

Der findes også andre meget dygtige cla. end lige Marion. Men det er for det meste hende folk kender pga tv. derfor jeg nævner hendes navn.

• #28   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - jeg har skam siddet og læst om det, netop fordi jeg har den ånd der følger mig som jeg har.. Jeg kan også mærke andre engerier osv, som jeg er ved at lære at arbejde med, oså ja, jeg HAR rent faktisk brugt flere timer på at læse om det og spørge folk der ved noget om det.. og sjovt nok nævner ingen af dem noget med gud..

De nævner Guden og gudinden, men det er ikke det samme som gud, da de symboliserer noget helt andet..

De laver heller ikke korsets tegn osv, da det ikke hjælper

• #29   7. apr 2008 T.J: Overfor noget direkte ondt vil jeg stadig mene ved at påråbe sig Gud, kan beskytte det dig. Det er vel sådan set ligemeget, om det er Allah, Shiva, Gud eller Kristus. Bare en guddommelig styrke.
    Overfor ånder ved jeg ikke.
    Men det "onde" og "gode" jeg snakker om, er for mig bare energi, men voldsomme energier. Gud er ikke en person, men en kraftfuld energi
    Jeg ved i hvert fald, at det har hjulpet mig

Ånder har jeg ingen erfaringer med.

• #30   7. apr 2008 Som en skriver så tror jeg også kun at det giver personlig styrke og ikke en dyt mod ånden.

Ånder er ikke gud, nej, men fortabte sjæle, fra mennesker der engang har levet på denne jord. Derfor frygter de ikke Guds navn.

Det er jo ikke en menneske besættelse som trådstarter snakker om og derfor ikke en dæmon, men en ånd der er tilstede i stalden og som driller og hjælper dem. Han er ikke ond men forvirret og har ikke givet slip fordi der er noget uopklaret, noget han ikke nåede at gøre. Eller han har simpelthen ikke forstået at han ikke har samme eksistens som os mennesker.

• #31   7. apr 2008 Spis MERE Hest N - nej ånder er ikke gud, og har heller aldrig været det... Men ikke alle ånder er af den kristne tro.. især ikke når det kommer til dyr..

og at slå korset er en kristen ting at gøre.. alle kristne i alle lande bruger det..

Jeg tror du har dine demoner fra film som exosisten og andre film med djævleuddrivelse.. Alt hvad der foregår på film foregår ikke i virkeligheden, ligesom biler heller ikke exsplodere som de gør i de fleste film..

Frydenhoej Horses*Australien 2009:D* C - Det mener jeg så ikke.. hvis man påkalder gud overfor en ånd der ikek er kristen, kan man ricikere den bliver endnu ondere.. Gud behøver ikke være med i alt hvad man laver smiley

• #32   7. apr 2008 Karina B - Jeps, jeg har før hørt om ånder, der ikke vidste at deres legme var dødt, og blev irriteret over at folk ignorede det, og derofr begyndte at drille..

Da de så fik forklaret hvordan verden ligger (og ja uden brug af gud) accepterede ånden sin skæbne og lod menneskerne være i fred

• #33   7. apr 2008 T.J: Nej, ikke overfor en ånd. Selvom de sikkert også kan være onde. Jeg mener en ond kraft, i modspil til den gode energi, som kan være ude på at skade os. Jeg snakker ikke om en ånd (en sjæl der engang vandrede på denne jord i et menneske), men simpelthen en ond energi. Ikke Satan, for jeg tror ikke på en rød djævel med trefork smiley
    Men et modspil mod den guddommelig kraft. Om man så kalder den Gud eller Shiva er ligemeget smiley

Men det er helt ok, hvis du deler en anden opfattelse smiley Jeg er bare sikker på, at der eksistere ondt, som der eksistere godt smiley

• #34   7. apr 2008 eksisterer*

• #35   7. apr 2008 Hehe, får altid kuldegysninger når jeg læser om sådan noget..

• #36   7. apr 2008 Hestens paradis- er der ikke noget andet at sige? for jeg vil gerne være clairvoyant senere hen når jeg føler mig klar til det i mit. Men jeg kan ikke få mig til at sige noget med jesus kristi osv.

• #37   7. apr 2008 Der findes et uddannelse sted som kan tages i Vejle/Fredericia, som efter sigende skulle være god.

• #39   8. apr 2008 Ånder og demoner er ikk det sammen !
    Min søsters afdød hest har stået et sted hvor er engnag var ånder.

Historien:
    Det starter med at han står i en boks i den store ny bygget stald, der var der ingen problemer, nå men så flytter hun ham ind i den lille stald som altid har været på gården. Lige pludselig er hesten meget bange når den skal trækkes på fold og på folden er hesten det også, enten stod den og kiggede skræmt over imod stalden, løb sræmt rundt på folden eller rende igennem hegnet for at komme på de aller bagerste græs folde men var stadig angst når han var på græsfoldene.
    Når den sku ind var den meget bange og var altid udrolig i boksen.
    Hver gang nogen sku til den eller min søster ville ride eller strigle den opførede den sig som om den bliver tævet hver dag, men der var ingen på gården der gjorde det.
    Lige pludselig møder min søster en mand der går igennem stalden hun spørg ham hvad han lavede her og han sagde han kiggede efter opstaldning til sin hest, men han virkede underlig er fjern. Da han er gået ud fra stalden og 2 sek efter går min søster ud og kigger efter ham hvad han nu skulle for de søgte nemlig ik opstalder. også var han væk! Og det skal siges han kan ikk komme andre veje ud end igennem foldene eller indkørslen og det kan han ikk nå på 2 sek, og lige pludselig løber hendes hest igennem hegnet på den bagerste græsfold og bliver ved med at løbe rundt som bukke osv som om han havde noget på sig han ikk ville have.
    Gårdejeren og min søster bliver enig om at få en clairvorianter ud.
    Og de finder så ud af at der er en "ond" ånd, den ånd var så ham der havde huset for mnage år siden og var så nu død og han havde en hest som havde haft boks der hvad min søsters hest havde boks, og han havde så været vant til at stå sin hest IRL og nu da han så var død men "alligevel ikk helt var død" slog han så mn søsters hest, der var det der var skyld i min søsters hests opførelse. Men hun fik ham så til at forlade gården og siden da har der ikk være noget der oppe.
    Men min søster beskrev den mand som en dag var gået igennem stalden og det viste sig faktisk at være ham ånden. smiley

• #40   8. apr 2008 Hvor er I seje! Tusind tak!

Jeg tror, jeg vil prøve at snakke med ham/hende næste gang =)

Egentlig meget hyggeligt når man tænker på det, men bare ikke lige i situationen! Jeg tror, jeg skal overvinde mig selv med det. smiley

• #41   8. apr 2008 Hey, kan det forresten have noget at gøre med at gården ligger LIGE over for et gammelt kloster?

• #42   8. apr 2008 Det kan det godt være, men sandsynligheden for at det er den gamle ejer eller en gammel stald karl er større. Find ud af hvor gammel gården er, om der er sket en ulykke på stedet, er det brændt ned engang, eller en arbejdes ulykke eller andet i den dur. Det kan også være en "landevejs rytter" som engang fik lov at sove i laden/på hø loftet. Det kan være mange ting.

• #44   8. apr 2008 Arg, jeg ville dø hvis det var mig xD

• #45   8. apr 2008 Det er bare herre spændende , sådan noget.

Kan sagtens forstå dig ! Jeg ville absolut heller ikke turde at være alene i stalden, når man oplever sådan noget. Første gang tror man jo bare, at det er et tilfælde, men når det sker 2. eller 3. gang, så bliver man altså bange.

Da jeg var mindre, der spillede jeg mega meget "ånden i glasset", og vi fik jo fat i en masse "onde ånder". Jeg vidste personligt ikke, hvad jeg skulle tro på. Men altså, man bliver jo bekymret, når man får fat på i ånder i ens <b> eget </b> værelse ! .. Efter noget tid begyndte jeg at se ansigter rundt omkring på mit værelse om aftenen. Jeg har aldrig fundet ud af, om de var der i virkeligheden, eller om det bare var noget jeg fantaserede mig til, men de forsvandt ihvertigfald, da jeg begyndte at bede til gud hver aften.. Jeg var så bange i den periode, men man vil jo heller ikke sige noget til ens forældre, for man kunne jo bare havde ladet vær' med at spille.

• #46   8. apr 2008 Karina: Ok, det vil jeg lige forhøre mig om!
    Anna: Præcis! Arg, ville egentlig også gerne prøven ånden i glasset, men tror sgu ikke, jeg tør. Og jeg kender heller ikke reglerne.

• #47   8. apr 2008 Spis MERE Hest N - Hvad er det du ikke fatter ved at det IKKE har noget med tro at gøre, men viden :S

Karina B - Hvor i byen er det? (altså det i fredericia/middelfart)

Røsle - Månesyge Luna - Dyre F*** - men uanset hvad tror jeg ikke ånden er ond.. For som du fortæller det har den ikke skadet nogen, så tror bare det er en god ånd der driller lidt smiley

• #48   8. apr 2008 Ok, må man godt drille igen? smiley

• #49   8. apr 2008 Spis MERE Hest N - Det behøver ikek være videnskabeligt bevist for at være viden :S

Jeg syntes stadig du skulle sætte dig ned og læse om det, du kan læse her i tråden at der er 3 der mener at demoner og ånder ikke er det samme.. Kunne det så ikek tænket du var forkert på den?

Røsle - Månesyge Luna - Dyre F*** - Tror det vil være en dårlig ide, man ved aldrig om ånden kan tage drillerierne, eller om den bliver sur..

• #50   8. apr 2008 Spis MERE Hest N - som jeg skrev før HAR jeg siddet og brugt flere timer på at studere det, derfor er jeg sikker i mine udtalelser, og ikke bare sidder og digter, hvilket der lyder til du gør.. Så istedet for at stille dig sådan på bagbenene så tag dog imod et godt råd :S

• #51   8. apr 2008 Spis mere hest- hvilket har du læst? Er bare nysgerrig smiley

• #52   8. apr 2008 Ok :O)

• #54   8. apr 2008 -..

• #55   8. apr 2008 I den stald hvor min egen hest er opstaldet (min mor har "overtaget" min hest, da jeg er flyttet), der er der også en ånd.
    Når jeg har været alene, og nogle gange sammen med en anden pige ude i stalden om aftenen, turde vi aldrig gå op på høloftet alene fordi ting faldt ned på nogle skabe vi havde deroppe - og det var altså knive og sakse :s
    Nogle gange slukkede lyset også deroppe, og kattene der også plejede at ligge og slappe af deroppe begyndte at hvæse og "slå ud" med deres poter lige pludselig.

Da det havde stået på i noget tid, snakkede vi tilfældigt med en dame derude, som også har sin hest opstaldet der, hun er clairvoyant.
    Hun sagde at det faktisk var en god ånd, der bare blev fornærmet over vi ikke sagde "hej" til ham. Siden den dag, nå vi skulle ind i den gamle stald eller op på høloftet sagde vi bare "Hej, hvordan går det? Jeg skal bare lige hente noget hø heroppe", og så skete der ikke mere.

Det viser sig så at det har været en karl der har arbejdet på gården, som havde hængt sig oppe på høloftet, over den gamle stald.

Kommentér på:
Der ER altså et monster på gården.

Annonce