{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang part.. {{forumTopicSubject}}

JEg har skrevet en annonce ang jeg gerne ku tænke mig at komme ud som part..
Og har også siddet og kigget i annoncer og ser at de fleste søger rutineret rytter hvilket som sådan også er forståeligt =)

Det jeg vil frem til er at jeg ik har reddet i 16år men vil rigtig gerne i gang da jeg savner det at ride på hest..
Det eneste jeg lige ska bruge er et par timer sammen med ejeren så jeg lige kan få opfrisket det hele..
Trækker det virkelig så langt ned når det "bare" er hygge rideture ejeren søger efter og muge ud osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang part..
  • #1   18. apr 2008 Den lyder meget tiltagende.. Dog ska jeg lige snakke med kæreste om de 800kr hehe..

Har lige et spørgsmål ang det med tider også =)
    Jeg har fri fra arbejde i hverdagene 17.30 er det noget problem at man tager derud så sent?

• #2   18. apr 2008 TAmilla: Ja det er også bare noget hygge noget jeg har i tankerne.. Alt det andet skal jeg lige kunne huske osv.. Var jo kun en lille pige dengang =D

CC: Nice.. Jamen kæresten kommer lige om lidt.. Så snakker jeg med ham om det.. Ik sådan når man bor sammen jo og fælles økonomi =D
    Men jeg kontakter dig lige så hurtigt jeg ved mere =)

• #3   18. apr 2008 Anne: jeg er så 25 her om lidt =D

• #4   18. apr 2008 Hmm, har du bare et koldt hovede, og kan du alle tingene så burde det ikke være så svært.. Men det er nok en god ide at gå efter en rolig og stabil hest til at starte med? Så det ikke ligepludselig bliver for overvældende inden du har fået det genopfrisket..

Evt. - tag et par mdr på rideskole, så du har fået styr på det hele igen inden? Hvis du er knap 25 og ikke har redet i 16 år, så var du jo kun 8-9 år sidst du red, og der har man jo typisk ikke nær så meget styr på det som når man er ældre ;o)

• #5   18. apr 2008 Altså - jeg har min 3 dage om ugen, hvor jeg selvfølgelig ordner alt. ved hende, boks, hø/foder, og rider..
    Og det giver jeg ikke noget for.

• #6   4. maj 2008 Jeg har haft 5-6 parter efterhånden - jeg har ikke beltalt noget for at ride nogen af dem :o)

Kommentér på:
spørgsmål ang part..

Annonce