At trænge ind på andres grund og jorde {{forumTopicSubject}}
Ja jeg blev godt nok overrasket idag ..
Jeg var lige steget op på Rony da jeg ser en eqvipage jorde rundt på staldejerens mark, som er helt nysået ..
Jeg ringer til ejeren 3 gange, men hun tager den ingen af gangene, så jeg tænker at jeg må tage sagen i egen hånd.
Ude i siden af marken er der lavet en sti til Rony og jeg, så vi kan ride over i et nærliggende ridehus, så afsted med mig og Rony i galop og efter den lille snot unge..
Eqvipagen har opdaget Rony og jeg som kommer i galop, så hun skynder sig væk fra marken, og rider under en tunel (i skridt) og ud på en cykelsti. Jeg kender heldigvis området ligeså godt som min egen lomme, så jeg smutter over den store vej, der heldigvis var helt tom for biler, og fanger hende på den anden side af tunellen.
Ih i skulle ha' set hende i hovedet da hun så mig XD Det var det hele værd X)
Det viser sig så at jeg kender denne pige og ved hvor hun kommer fra, så jeg sender fluks en sms til ejeren af X fra X's stald lige har haft en jorde tur på marken..
Hvad sker der oveni hovedet på folk?
Jeg har da altid lært at en mark som er helt nysået ikke er til at ride på og da slet ikke når man ingen aftale har med ejeren /:
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Ja det tror jeg på X)
Men Rony var heldigvis med på at vi skulle jagte hende XD
Lige da jeg gav ham signalet til galop fór han bare afsted .. Skide dygtig XD - Han ved når det gælder haha
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.104
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Det er fint nok når det er stup mark, men nu snakker vi om en helt plan og nysået mark.. Den skal jo ikke ligefrem pløjes op
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.104
Jah det er noget SHIT at gøre!
Hva sagde du til hende ?
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 311
Nu da min far er landmand ved jeg også lidt om det
hun ødelægger jo den nysåede mark min far var godt nok blevet sur hvis det var mig
jun 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.936
At trænge ind på andres grund og jorde