{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Årh neejj...(Afsked.) {{forumTopicSubject}}

Min gamle hest på 20 år får besøg af dyrlægen idag, hun har det ikke godt. Hun er meget stiv i hele kroppen, og har svært ved at gå. Hendes hovede er dog frisk, hun vrinsker efter mig og er stadig vild med mad(o;
Men jeg kan ikke holde ud at se hende have smerter, så dyrlægen kommer i dag... Og måske skal hun til de grønne enge på den anden side...
Men det er bare så svært, for jeg har haft hende i 15 år... Og hun betyder bare så meget(Jeg kan næsten ikke se min computer for tårer lige nu....)
Hun har altid været der for mig, aldrig gjort noget forkert...
Hun har haft lettere gigt det sidste års tid, det er inden for de sidste 14 dage det er blevet meget slemt. Jeg vil ikke pumpe hende fuld med medicin, da hun ikke fortjener at lide.
Hun skal leve for sin egen skyld, ikke for min....
Jeg er så ked af det lige nu...Hvor er det bare hårdt- jeg har haft hende siden hun var 6 år.
Lidt rodet indlæg, men jeg havde brug for at komme ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh neejj...(Afsked.)
  • #1   13. maj 2008 ej hvor har jeg ondt af dig og ikke mindst hende..
    det må være meget svært at komme af med hende..
    held og lykke med det :o)
    håber selvfølgelig det bedste for jer!
    men dejligt at du måske tager den gode beslutning, at lade
    hende komme på alle de gode græsmarker :o)

• #2   13. maj 2008 Hvor er det sørgeligt=´´( Men jeg syntes det er flot af dig at du ikke kun vil lade hende leve for din skyld.. især når du har haft hende i så lang tid=´´)

• #3   13. maj 2008 Puha, det lyder ikke rart, det er godt nok det der er det værste ved at have dyr... Og specielt efter så lang tid, så er det jo ikke bare en hest mere, så er det et medlem af familien... Men jeg må samtidig også tage hatten af for dig, synes det er den helt rigtige indstilling at have, nemlig at dyret skal leve for deres egen skyld og ikke for vores... Jeg synes heller ikke det er et værdigt liv at byde dyr at skulle pumpes til med medicin for at kunne klare en alm hverdag, det er dælme ikke i orden her hos os... Så hellere få dyret værdigt over regnbuebroen mens det stadig har det godt både i krop og sjæl... Håber du har en god veninde til at holde dig med selskab hvis din hest skal afsted i dag, det kan nogen gange gøre tingene en smule lettere...

• #5   13. maj 2008 jeg har ondt af dig

• #6   13. maj 2008 Det er bare hårdt
    jeg måtte få min gamle dreng aflivet nytårs aften
    det gjorde så ondt, men kunne ikke lade ham ha så store smerter
    knus mette tænker på dig

• #7   13. maj 2008 åh det er så sørgeligt smiley
    har heldigvis ikke oplevet den situation endnu..

knus herfra

• #8   13. maj 2008 jeg tager hatten af for dig... syndes det er virkeligt flot at du tænker på denne måde og ville ønske flere gjorde det.. jeg ved det er ufattelig hårdt at træffe den endelige beslutning men jeg er sikker på at når du gør det er det klart den rigtige.. jeg gjorde det ved min gamle hoppe sidste år og det var ufattelig hårdt men var fulstændig afklaret og er meget glad for at jeg gjorde det for hun nåde ikke at få mange smærter.. hun var 24 da jeg besluttede det..

• #9   13. maj 2008 Mange varmer tanker herfra.....

Det er synd for dig, men tar os hatten af at du tænker på hvordan din gamle hest har det og ikke dig selv. Selvom det er meget hårdt.

• #10   13. maj 2008 Nu er MonAmi væk- hun er draget til de evigt grønne enge- hvor hun forhåbentlig møder sit føl hun mistede alt for tidligt... Farvel Mon Ami, jeg vil altid elske og holde af dig. Håber at du fik en god alderdom, trods alt. Hvil i fred. Din Anne-Sofie

• #11   13. maj 2008 nejjjjjjjjjjjj
    hvor jeg ked af høre
    MAN BESTE FOR HENDE
    jeg sid her og gærd

Kommentér på:
Årh neejj...(Afsked.)

Annonce