{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

nu er {{forumTopicSubject}}

5 afsnit klar. det er ikke så langt men skidt.
BEMÆRK AT DET ER IKKE RETTET, SÅ BÆR OVER MED DIVERSE FEJL tak ha ha ... god læselyst.
( har i ikke læst de andre kan de stadig findes herinde under, bare søg på line eller sådan noget, så skulle de gerne komme. der kan læses op til 3 afsnit på min hp www.dressur-stjernen-klaus.webbyen.dk )

Kap 5.

Familiens tur op til bedsteforældrene, var blevet udsat, da at hendes mormor var blevet forkølet, så hun kunne alligevel nå mødet.
Det blev et kedeligt møde. Det eneste de diskuterede var om bokslejen skulle sættes op fra 750 til 900 kr.
Line halvsov gennem det hele og efter mødet, gik hun hen til Jens, som var bestyrer.
>>Øh jeg..ja jeg stopper som staldpige<<.
>>Nå hvorfor dog det?<<
>>Jeg har ikke tid… jeg stopper også her på rideskolen..fra i morgen<<.
>>Jamen Line, så hurtigt kan vi da ikke finde en staldpige<<.
>>Jo i kan bare spørg Janni Petersen, så skal i se<<.
>>Nå ja, men det må vi prøve. Det var da træls<<.
>> Ja det var det<<.
Egentlig synes Line at det var en befrielse, men det sagde hun ikke højt.
Da hun endelig sad hjemme ved computeren, gik hun ind på Højens rideskoles hjemmeside.
Det var den anden rideskole i området. Det så rart ud, og det var nogle dejlige omgivelser. Line ville helt klart snakke med hendes forældre om det.
De fik pasta til aftensmad. Line var ikke for vild med det. Hun synes at det var for kedeligt.
>>Mor og far. Jeg er stoppet på rideskolen i dag. Men jeg vil gerne over at gå på Højens rideskole, hvis jeg altså må?<<
>>Jamen Line, jeg troede at du var så glad for at gå derover<<.
>>Ja engang, men jeg gider ikke tale om det<<.
>>Kom nu hvad er det?<<
>>Det er bare at alle får bare deres åh så fine heste hele tiden. Men jeg… jeg har ingen hest, og jeg er træt af at folk kigger på mig som jeg en freak. Bare fordi at jeg er 16, og ingen hest har.<<
>>Jamen Line, det er altså ganske normalt.<<
>>Det kan godt være, men det er stadig træls<<.
Line rejste sig og gik op på hendes værelse. Det havde været en træls dag, og hun gad ikke andet end at sove.
>>Line… Line jeg vil bare sige, at vi nok skal finde ud af det med Højen. Du må ikke være ked af det, men vi har ikke råd. De søger en hjælper nede i brugsen, ville det ikke være noget?<<
spurgte hendes far, som var kommet op på værelset.
>>Jo måske, jeg kan gå derned i morgen<<.
Hendes far gik ned af igen.
Det var måske en ide at søge det job. Inden i sig selv, glædede hun sig til at starte på den nye rideskole.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu er
Kommentér på:
nu er

Annonce