Ville lige høre jer om noget! {{forumTopicSubject}}
Hejza. Ville høre jer om jeg godt mådt opratte en hest der er her inde men hende der rider den eller hun rider den ikk mere. Hun er ikk så meget på og hun rider også kun en der hedder asterix nu. Så jeg ville høre om jeg godt må opratte den hest der hedder jason pinto Fordi jeg ved meget om ham hvordan han er i dressur og spring. Og fordi jeg er rider ham nu om tirsdagen onsdagen torsdagen.
Og ved meget om ham!
Ved godt i ville tro jeg lyver og den er falsk.
Men nej han er ægte nok. Han står på den ride skole jeg er på vær dag hvor jeg hjælper med meget der over!
Men hende sophie der red ham før og har ham her inde rider ham ikk hun er hvist blevet bange for ham!
Jeg ved hvor han står
og hvad ejern hedder
hvad han kan
hans gang
Håber jeg må af jer en ting falsk er han ikk!
selv om det er de samme billeder!!!!
hvis i ikk tror på mig så kan i spørge mig om noget om han så varer jeg på det
mange knus Mis J
jul 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 804
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 659
jul 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 804
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 327
hende der ejer rideskolen altså!
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
jeg har selv haft i sinde at oprette en hest jeg rider meget på og har meget med at gøre, men det kan jeg ikke få mig selv til at gøre. for det er imod reglementet. man kan blive stemt ud for det, og det ønsker jeg selvfølgelig ikke.
men jeg byder ikke velkommen. og jeg skal nok lade være med at afvise.
men held og lykke med at komme ind så.
-Ann
dec 2004
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Jeg ved godt du gerne vil herind og prøve at være. det forstår jeg fuldt ud. men det er imod reglerne, så er det ikke sjovere at være her uden at være snyder?
Fra starten skulle du nok ikke have sagt noget om det hele, for der er altså nogle herinde der er imod det. Men som sagt: du kunne ligeså godt have løjet og have oprettet hesten herinde, og når der så er nogle der opdager du snyder, vil du blive stemt ud.
sorry, men synes stadig det er snyd, og er meget imod det.
aug 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 11 Emner: 53 Svar: 362
Det er masser af heste herinde som folk har her selv om de er solgt, bare passer dem eller rider dem
/Michael
dec 2004
Ville lige høre jer om noget!