222 visninger
|
Oprettet:
musiksnak mellem tøserne.. {{forumTopicSubject}}
Sidder lege og høre noget forskelligt musik på com'en. Kunne godt tænke mig at vide hvad I synes om:
-Nephew,
-Good Charlotte
-ABBA
-Green Day
De er mine personlige favoritter. elsker simpelthen bare deres musik :oD
Kom med jeres mening og fortæl hvad i godt kan lide. Det kan også give mig inspiration til hvad jeg kan downloade... So come on now!
-Ann
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
jul 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 29
Ellers.. Kashmir, altid godt. Jeff Buckley, Ryan Adams (Nej, ikke Bryan. Ryan!), The Strokes, The Hives, A Perfect Circle, Nirvana. Mew, Dizzy Mizz Lizzy, Psychd Up Janis, The Beatles, Tim C, Saybia, Grand Avenue, Teitur, og en heeel masse andet..
-Nephew, Niice musik, mand. Elsker Bazooka
-Good Charlotte - Ikke min stil, det er nu engang lidt for poppet...
-ABBA - Coolt , men ikke noget jeg hører..
-Green Day - No thanks! Igen, en smule for mainstream. Men det er da udmærket, noget af det..
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
Man må da heller aldrig være med til noget mere...
jul 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 29
^^Hør det, hør det, NU! ;D ^^
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
fortæl fortæl, michael......
jan 2004
Nephew kender/gider jeg ikke.
Good Charlotte har jeg kun hørt én sang med, men den var god..
Green Day kan godt gå, men ja, det er meget mainstream-agtigt, og ligger for tæt op ad den gængse musik i dag...
Mine favoritter er: Accept, AC/DC, Joan Jett and the Blackhearts, KISS, ZZ Top, Ozzy Osbourne.
I næste række kommer det man bare hører for at høre noget: Bon Jovi, Joe Satriani, Whitesnake, Scorpions, D-A-D, Bryan Adams, og skal det være rigtig "ungdoms-minde-agtigt" så ryger der noget Duran Duran, Nik Kershaw, Bomb the Bass, Hithouse, FunFun, A-ha, og lign, på..
Sange og "kunstnere" jeg virkelig ikke kan holde ud er: Tue West- (bræk-smiley her), Nik og Jay, Niarn, L.O.C. og lignende "musik?"
Den sang der irriterer mig suverænt mest for tiden, hedder noget med "My Boo", og får mig simpelthen til at slukke radioen!.. Føj, den er træls...Og de er sikkert mange flere ligeså trælse som jeg ikke lige kan komme på lige nu..
jan 2004
musiksnak mellem tøserne..