{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Føl ? {{forumTopicSubject}}

Iiiih !
- Jeg siger hele tiden at efter gymnaiet så skal jeg have egen hest .
Så har min mor sagt at hvis det får mig gennem gymnasiet så er det en aftale .
Men så kom hun her forleden og spurgte hvor gammel en hest skulle være før man måtte ride på den og jeg fortalte hende hvordan det hænger sammen .
Jeg spurgte hvorfor det pludselig interreserede hende og hun svarede at man jo kunne købe et føl som så først skulle tilrides efter jeg var gået ud af gymnasiet.
Men nu står jeg her , ved ikke om det bare var noget hun slyngede ud eller om det faktisk kunne ske ..
- Normalt er jeg lidt imod at man selv skal tilride sin første hest og har før i tiden ikke kunne se det fede i at have en plag gående .
Men jeg er begyndt at syntes mere og mere om at træne fra jorden og at lære hesten tricks . Og desuden har jeg lært Baby (min part) rigtig meget . Men han var jo ryttervant i forvejen .

Had syntes I ?
- Hvor meget tid kræver en følle-basse ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl ?
  • #2   26. maj 2008 hmm vil sige vil tro de fleste kan klare af havde en plag, lære den diverse ting, som at være alene, stå bundet osv. osv. osv.

Men når du engang skal til at tilride den vil jeg klart forslå du på forhånd ved du har en prof (eller i hvert fald en der har prøvet det mange gange før) til at hjælpe dig med tilridning for både dig og hestens skyld smiley

Og tror ikke den kræver mere end en trænet hest smiley . Fordi den tid du ville ride på hesten bruger du måske på at træne med føllet smiley

• #3   26. maj 2008 Det kræver MEGET tid at have et føl eller plag.. Mere end man tror..

Nogle kan være nolge banditter, som skal være meget i hænder. Andre kan "overlades til sig selv"..

• #4   26. maj 2008 Jeg havde tænkt mig måske at få professionel hjælp når bøllen skulle tilrides, men min venindes mor har selv tilredet sin hest, så har lidt hjælp derfra smiley

Det er jo lidt begrænset hvor meget en lille en kan koncentrere sig ad gangen, så de begrænser jo også træningen lidt .

Kommentér på:
Føl ?

Annonce