Føl ? {{forumTopicSubject}}
Iiiih !
- Jeg siger hele tiden at efter gymnaiet så skal jeg have egen hest .
Så har min mor sagt at hvis det får mig gennem gymnasiet så er det en aftale .
Men så kom hun her forleden og spurgte hvor gammel en hest skulle være før man måtte ride på den og jeg fortalte hende hvordan det hænger sammen .
Jeg spurgte hvorfor det pludselig interreserede hende og hun svarede at man jo kunne købe et føl som så først skulle tilrides efter jeg var gået ud af gymnasiet.
Men nu står jeg her , ved ikke om det bare var noget hun slyngede ud eller om det faktisk kunne ske ..
- Normalt er jeg lidt imod at man selv skal tilride sin første hest og har før i tiden ikke kunne se det fede i at have en plag gående .
Men jeg er begyndt at syntes mere og mere om at træne fra jorden og at lære hesten tricks . Og desuden har jeg lært Baby (min part) rigtig meget . Men han var jo ryttervant i forvejen .
Had syntes I ?
- Hvor meget tid kræver en følle-basse ?
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.896
Men når du engang skal til at tilride den vil jeg klart forslå du på forhånd ved du har en prof (eller i hvert fald en der har prøvet det mange gange før) til at hjælpe dig med tilridning for både dig og hestens skyld
Og tror ikke den kræver mere end en trænet hest
mar 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.291
Nogle kan være nolge banditter, som skal være meget i hænder. Andre kan "overlades til sig selv"..
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
Det er jo lidt begrænset hvor meget en lille en kan koncentrere sig ad gangen, så de begrænser jo også træningen lidt .
Føl ?