13. apr 2006 Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.259
Ny springsadel fra super sadelmager !! {{forumTopicSubject}}
Endelig fik jeg min nye springsadel
Måtte ud og finde en ny sadel da den gamle ikke længere passede Tosse..
Først ringede jeg til Ingdams for at evt. købe én der? Men hurtigt skiftede jeg til Brian Rützou i Tåstrup for han var nemlig færdig uddannet sadelmager
Enorm flink mand!! Spurgte altid om man havde spørgsmål og forklarede tingene på en god måde..
Han kom så og tog nogle mål og derefter besluttede vi at købe en Silhouette Apollo/close contact
Desværre skulle sadlen special-syes i England, min lille pony er besværlig..
Men idag, efter 9 uger fik jeg min splinter nye sadel
Nøj den var skøn! Og om 6 uger kommer Brian igen og tjekker om den stadig passer..
Så herfra et lille glædes råb om en fantastisk dygtig sadelmager og en super springsadel, som er til at ride dressur i
Jeg er især glad fordi den passer, fordi jeg har haft dårlige erfaringer med en anden sadelmager fra Horze.. Godt nok ikk mig selv, men en jeg kender skulle have omstoppet sin sadel.. Men det kunne den ikk ? Der gik 1 måneder og den passede ikk for 10. gang
2 måneder og så smadrer de hendes gamle sadel og giver hende en Kieffer som hun betaler 13.000 kr for som heller ikk passer ?! 3 måneder er gået nu og hun har stadig inegn sadel.. Deres anden pony skal så også have ny sadel og han siger dens egen vil ALDRIG kunne ligge på den pony.. De får så en sademager ud fra zoozity som ikk ville kunne finde en bedre
Og han havde altså ret..
Min anden veninde fik så sin sadel lynhurtigt, den passede og alt var super ?
Puha, det blev langt xD
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.259
okt 2007
Følger: 141 Følgere: 146 Heste: 1 Emner: 91 Svar: 810
Dejligt
Sadlen ser godt nok speciel ud på billedetr xD
Ny springsadel fra super sadelmager !!