hvad kan og skal jeg gøre??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige været et sted idag hvor de havde 22 store heste og 5 små ponyer.
Der var en del af hestene som var frygtelig magre og forstod det også da jeg så at de kun fik hele havre, vitaminer og halm. Der var faktisk ingen græs på de marker de havde og mange af hestenes hove var flækkede og uplejede....
Det var virkelig synd for de heste og trods at heste var tynde skulle de ud at ride alligevel.
Det fungerer som turist ridning
Jeg har meldt dem til dyreværnet men er der virkelig ikke andet jeg kan gøre for de stakkels heste?
Jeg ville aller helst have hentet dem i nattens mulm og mørke og givet dem alle et godt og trykt hjem men det ved vi alle jo at det ikke er realistisk.
Er der ikke nogle der har et bud på hvad jeg kan gøre for de stakkels heste?
Jeg har taget en masse billeder af dem så jeg har beviser på hvordan de ser ud men jeg vil helst ikke lægge dem på nettet da jeg ikke vil "hænge dem ud" før dyreværnet har været der ude engang i næste uge.
Hjælp en der er fortvivlet over hvad jeg kan og skal gøre i den forpulede ventetid
mar 2006
Følger: 83 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.065
Jeg kan nu ikke se, at det er selve foderet der behøver være et problem. VI fodrer da også med hel havre og mineraler. Vi tildeler så hø eller wrap ved siden af.
Der er iøvrigt ikke mange heste der har andet end jordfolde i øjeblikket.
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 59 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 409
De bude jo at få en fuldfoder nu hvor der heller ingen græs er på marken. De stakkels heste går og lever af ingenting.....
jun 2007
Følger: 50 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 2.264
jun 2007
Følger: 50 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 2.264
hvad kan og skal jeg gøre???