{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
193 visninger | Oprettet:

HADER SNE {{forumTopicSubject}}

Får undervisning på Chagal hver onsdag aften, men eftersom Holbæk Politi fraråder AL unødig udkørsel og ikke engang selv kører ud medmindre at det er HØJST nødvendigt, kan jeg ikke komme ud at ride... Det er bare SÅ irriterende, især fordi at det næsten ikke sner, men det er pga al den fastkørte sne og fygningen.

Nu kan jeg virkelig huske hvorfor jeg HADER vinteren.
Der er ikke noget jeg hader mere, end at måtte aflyse min undervisning, nu har jeg ENDELIG fundt et godt sted med en god træner, og så er vejret sådan!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HADER SNE
  • #1   2. mar 2005 Giver dig helt ret ., Sne SKAL kun være til jul og ikke ellers !!
    Og så regnede det bare til jul ,, og nu hvor det skal være forår sner det ., Altså nogle gange hader jeg bare Danmark for det's vejr !!

• #2   2. mar 2005 HADER OGSÅ BARE SNE!! Det skulle afskaffes, altså at det kunne blive sådan noget vejr.. Jeg kunne heller ikk komme hen til sunrise idag.. For den bus der normalt køre der hen, kom ikk hen på skolen, så jeg blev nød til at tage en anden bus hjem..! TRÆLS!!

• #3   2. mar 2005 jeg elsker sne...

det er det bedste..:=)
    og man kan give de små lorte unger sne..:P

• #4   2. mar 2005 Jeg er fuldt ud enig med dig jeg skulle også have haft undervisning i dag!

• #5   2. mar 2005 hmm... jeg kan nu godt lide sne. men ja. jeg skulle have været over og ride igår men kom det ikke, skulle have undervisning idag, men ikke alligevel, og tror heller ikke at jeg kommer ud og ride selv...! hmm...! men kan stadig godt lide sneen. om sommeren er der alle de skide myg og andre provo insekter...!

• #6   2. mar 2005 Tjah. Det er da irriterende. Min underviser dukkede slet ikke op til aftalt undervisning i går. Går udfra det er pga. vejret. Men siden min pons går med Mordax, synes jeg det er skønt at ridetur i det snedækkede landskab. Smukt er det jo. Men selvfølgelig, man ser jo altid frem til undervisning. (Især når man ikke har fået undervisning siden November!!!!)

Siden sneen går jer så meget på, så prøv at få det bedste ud af det. F.eks. Legede jeg fangeleg med min pony på folden igår. De kan jp sagtens stå fast, hvis de selv styrer tempoet.

Mvh. Anne

• #7   2. mar 2005 Anne V, ville gerne, men problemet er, at jeg ikke kan komme derud. Har ikke fået mit kørekort endnu, og mine forældre vil ikke gøre i det her vejr. + at offentlige transportmidler også er aflyst.

Kommentér på:
HADER SNE

Annonce