shakes halthed vs ny hest {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo efterhånden haft flere problemer end hvad rimeligt er på de to år jeg har haft shake..
Lige nu takter han urent på venstre volte og vi aner ikke hvorfor..
Hvis han ikke stopper med at halte i morgen efter at have fået ordnet hove, hvilket han også trænger til, så er det nu besluttet at han skal i røngten..
Jeg er så mere og mere begyndt at lufte tanken om bare at lade ham stå et ½ til et helt år bagefter, og så købe mig en ny hest..
det år han så skal stå, skal han gå på stor fold sammen med andre heste, og så får hans skoene af..
Jeg kan bare næsten ikke overskue det.. eller jo det kan jeg godt, men han hoster nemlig også ind i mellem når man varmer ham op.. altså bare et eller to host, og nogle gange går der flere dage i mellem at der kommer et.. JO mere han bliver redet jo færre gange hoster han :S
Men anyways, så skal det også tjekkes når han alligevel skal have taget røngten..
Min far har så været så dejlig at han selv har tilbudt at betale for at shake kan komme i røngten.. Jeg sagde ellers at jeg selv ville betale da jeg ringede til ham.. Jeg ringede nemlig for at høre om han ville låne mig penge til en ny hest..
I første omgang vil han betale for røngtenbillederne og de ting der kommer der, og hvis det så er, så kunne vi nok godt finde ud af at jeg måtte låne nolge penge til en ny hest..
Er godt nok glad for hans støtte, det betyder godt nok meget, med alle de problemer jeg har haft med shake
Men det ender nok med, at jeg skal kigge efter ny hest inden så længe, og shakes fremtid forbliver usikker lidt endnu..
hmm blev vist lidt langt, men håber i vil læse..
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
Jeg skal også selv af med min hest nu
- Så skal også finde hest, der er bare bestemt ikke noget jeg kan lide !
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
ja det er så trist
jeg vil gerne have en hest til, men er så ked af at skulle lade et kæmpe talent som shake stå og glo..
Så kan jeg gå og tænke på hele tiden, at jeg har en mega lækker hest gående derhjemme med kæmpe fremtid, hvis bare krikken nu ville undgå alle de skader den laver hele tiden
dec 2006
hmm shake halter altså både i longe i bøjeprøve og under rytter lige pt.. eller han takter forkert, for det er så ldi at man ikke kan kalde det for halt!
og nej, jeg har aldrig redet en skade på ham.. alt han har haft, er noget han har fået efter en vild foldtur..!
dec 2006
ja det er bare så mega surt, og man bliver så ked og depri hver gang
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
dec 2006
ja jeg frygter også at shake har fået fat i noget rigtig træls noget denne gang
men har da heller ikke noget imod at have to lækre hypser, vil bare gerne at han snart bliver ordenlig ridehest
og hvis han så gør det, så står jeg jo lige pludselig med to heste, og ved ski ikke om jeg har tid til det :S
har i hvert fald ikke råd til at have to ved Dennis som jeg skal arbejde ved det næste år, men det kan self være at jeg kan være heldig at finde et billigt sted tæt på ham..
dec 2006
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Ønsker held og lykke til dig og Shake .. Både mht. hans halthed og hvis du skal ud og finde ny hest .
dec 2006
mange tak
ja det er noget rigtig møg
dec 2006
ja det er noget møg
Han sagde at han i første omgang vil betale røngtenundersøgelsen, og hvis shake står med en længere varrende skade, så kunne vi nok godt finde ud af noget med at låne nogle penge..
shakes halthed vs ny hest