{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BRITTA H!!!
  • #1   29. apr 2004 Prøver du på at få fedtet dig ind på Britta eller hva´? For jeg tror der er mange herinde der ikke gider have Karoline tilbage!
    Kine!

• #2   29. apr 2004 Trine J:
    Jeg kan næsten lide alle mennesker. MEN hvis de lyver og bedrager, og oven i købet træder på nogle mennesker jeg holder af (alle døde dør hun prøvede at oprette hed noget med DON, hvem mon hun stak til her?), så kommer jeg aldrig til at kune lide sådan et menneske mere.
    Udover det, så kan jeg ikke købet, hverken med at rose mine heste til skyerne eller på nogen anden måde.
    Men Trine J. Jeg er da glad for du syntes mine heste er SÅÅ fantastiske........ ! ! ! ! ! !
    Jeg kan også kun henvise andre til at læse de tråde med karoline, hvis hun skulle være så uforskammet og uintiligent at prøve at få Wiking ind igen. Det ville jo bare endnu engang vise hvor meget hjerne hun har.
    SÅ, ja, jeg må desværre sige jeg er en af dem som ikke kan lide Karoline, det ødelægde hun for sig selv. ! ! ! ! !

• #3   29. apr 2004 PS Jeg kan da slet ikke forstille mig at der er nogen som helst der er interesseret i at få karoline ind.
    og jeg takker da for rosen af mine heste, fra jer alle. *ss*

• #4   29. apr 2004 Hvis hun opretter sin EGEN hest, altså en hun 1000% sikkert selv ejer, ja så opfylder hun vel reglerne og må lukkes ind igen? Men folk kan jo absolut lade være med at invitere hende ind igen. Men okay nu har jeg jo så ik set nogle af de døde heste hun oprettede osv. så jeg har ikke så meget imod hende endnu, men synes da godtnok at hun var ret træls mod nogen af jer andre

• #5   29. apr 2004 Men det var vel forbudt at hun oprettede den der hest som ikke var hendes ik? Det skal man da smides ud for? Elller hvad?

• #6   29. apr 2004 Jeg har læst de der links. Undskyld jeg er bare lidt død i hovedet i dag*ss*
    Jeg melder mig straks ind i klubben"død over karoline"

Undskyld, laver bare fis. kan godt se hun er møg irriterende!

Kommentér på:
BRITTA H!!!

Annonce