{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kissing spine operation hvor???? HJÆLP
  • #1   19. jun 2008 kan ikke huske hvad det hedder men det er i silkeborg et heste hospital, som vist skulle være gode til det,,

• #2   19. jun 2008 KK
    schougård er en narrøv!
    det kan godt være at han er dygtig, men han er fuldstændig umulig at snakke med! han høvler folk ned osv..
    - derfor kører vi altid til hammel, hvis hesten skal tjekkes grundiger end hvad man kan gøre i gårdspladsen

• #3   19. jun 2008 undskyld da, ved bare at en hest her fra har været der nede, og der var han ikke en narrøv som du siger!!

• #4   19. jun 2008 KK
    nej nogle er han flinke ved og han er også dygtig..
    Ind i mellem jorder han bare folk..
    Min nabo havde en meget syg hest indlagt ved ham, og kunne hun få noget afvide om forløbet nede ved dem og hvad de gjorde ved den? næh nej, det gad han da ikke fortælle dem.. derudover snakkede han til dem, som om hun kun var 10 år gammel..

da vi ringede for at høre om vi kunne få taget røngten af shake ved ham, begyndte han bare at høvle min mor ned i telefonen.. min mor fik knap et ord indført!..

så nej, han er absolut ikke en rar mand - eller jo, ved få er han..

Mange andre har også haft lignende oplevelser med ham, så det er ikke bare tildældigt det vi har oplevet..

men han er helt bestem utrolig dygtig, han er bare ikke til at snakke med.

• #5   19. jun 2008 Sus:

han har ikke noget med stals mark at gøre så vidt jeg ved.. hand klinik ligger bare ved siden af salgsstalden.

• #6   19. jun 2008 Stadl MAK, er ejet af Hans' søn..

Men giver Janni H ret, han kan være noget så nedhøvlende på folk..

Men ved ikke lige, ellers skal det være ude ved hesteklinik Herning (mener jeg det hedder) der er de i hvert fald dygtige ude og super rare.. men ved ikke om de foretager den tybe operationer, da der jo er en vis risiko. Men de ligger i hvert fald lige uden for Sunds hvis det er, så har jeg nummeret der ud.

• #7   20. jun 2008 Øhm hvorfor snakker i alle om steder i jylland når hun spørger til helsingborg og helsingør ? :S

Kommentér på:
kissing spine operation hvor???? HJÆLP

Annonce